babama cihaz bakıyorum, s23 mü daha mantıklı sizce s23fe mi? şu anda a70 kullanıyor. aslında 23 kağıt üzerinde daha iyi fakat kafama takılan nokta eski telefonunun 6.7 inç olması ki 23 çok daha küçük bir cihaz.

mayısta bir tane s23 fe almıştım fakat onu anneme bıraktı, şimdi de tekrardan bir cihaz bakıyoruz. şimdilik fe den memnunuz, herhangi bir performans gereksinimi yok. arada bir torunların fotoğrafını çekecek ve yaklaşık 4 sene kasmadan kullanılabilecek bir cihaz olması yeterli. ekran boyutundan dolayı fe ye mi gidilir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap