babama cihaz bakıyorum, s23 mü daha mantıklı sizce s23fe mi? şu anda a70 kullanıyor. aslında 23 kağıt üzerinde daha iyi fakat kafama takılan nokta eski telefonunun 6.7 inç olması ki 23 çok daha küçük bir cihaz.
mayısta bir tane s23 fe almıştım fakat onu anneme bıraktı, şimdi de tekrardan bir cihaz bakıyoruz. şimdilik fe den memnunuz, herhangi bir performans gereksinimi yok. arada bir torunların fotoğrafını çekecek ve yaklaşık 4 sene kasmadan kullanılabilecek bir cihaz olması yeterli. ekran boyutundan dolayı fe ye mi gidilir?
Ben olsam a35 alırdım, s23 çok küçük kalır, alışması zor olur hele gözü çok iyi görmüyorsa.
Sadece ekran boyutu değil, pil de çok farklı
S23 daha güzel ancak babanın gözlerinde bir sorun yoksa tabi.
fe almanız daha mantıklı olur gibi
Fe daha mantıklı, büyük ekran her şeyi döver. Ayarlardan font boyutunu da artırırsınız biraz, mis.
Eskisinin nesi var
A54
S23 FE 256 gb onda UFS 4.0 var