Arkadaşın sevgilisiyle arası biraz limoni. “Bir nişan yapalım düzeliriz” diye düşünüyor. Ben de diyorum ki yahu önce düzelin sonra nişan yapın. Düzelmek için nişan yapılır mi? Hayır kıza da güvenmiyorum çocuğu oynuyor gibi geldi.
Bunu diyen, nişanda düzelmediğini görünce, bir evlenelim öyle düzeliriz de der. Ama ikna edemedim bu kafadan çıkaramıyorum Bunla ilgili youtube’da psikolog, ilişki terapisti videosu falan var mı önereceğiniz?

edit: dostlar ben kimsenin hayatına karışmam, bana ne evlenen evlensin 😀 Sadece mantıklı düşün evlenince düzelmeyebilir diyeceğim geçeceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap