Muthis ikili 🙂 Yukaridaki cok ses yaptigi icin ofiste kullanim amaciyla Mx Mini’yi aldim. Tek sorun end, home gibi tuslar yok. Fn+ok tuslari ile yapiliyor alismak zaman aliyor biraz.
ofisde çalışıyorsan zaten mekanik klavye mantıklı değil mx keys mini nin avantaşı ev ve ofis arası taşıyabilirsin home end tuşlarına gelirsek ben kullanmıyorum şahsen ihtiyaç duymuyorum
@tunakaner Cantaya sigip sigmamasindan ziyade full size klavyelerde ergonomi sorunu var. Mouse cok sagda kaliyor klavye buyuk oldugu icin. Zaten numpad kismini hic kullanmiyorum gerek yok. Benim icin en uygunlari tkl dedikleri ustteki Keychron gibi olanlar aslinda.
@tunakaner Yukarida resmini attigim Keychron %80. Sadece numpad yok diger tuslar eksiksiz ve ayni yerde.
Ergonomiden kastim palm rest ile cozulebilecek bir sey degil. Numpad oldugunda sag ve sol el arasindaki bosluk daha da aciliyor. Bu da mouse tutan elin olmasi gerekenden daha acikta durmasi demek. Bunun sorun oldugunu tkl kullanmaya baslayinca farkettim onceden farkinda degildim.
@norego çok ilginç, daha önce de belirttiğim gibi garanti süresi epey bir geçmiş ürünün güncel versiyonunu yolladılar bana, hatta sonra başka bir faremi daha değiştirdim, eski fareyi de kendim tamir ettim nette video bulup 🙂 ama herkese aynı şey yapılsaymış keşke.
Evet
bende de floş var.
Bende de 5 as var😀.
https://mobile.twitter.com/YesilcamDunyasi/status/1322044294421712897
@root61 @ronniejamesdio atmış zaten ya 😀
https://www.youtube.com/watch?v=OnLCAG1O1kM
üçlü olsun güçlü olsun
Tebrik ederim.
Evt 3S modeli mouse da beğenmediğim tek nokta şu tuşu pek kullanışlı gelmedi onun dışında ergonomisi vs gayet iyi
Muthis ikili 🙂 Yukaridaki cok ses yaptigi icin ofiste kullanim amaciyla Mx Mini’yi aldim. Tek sorun end, home gibi tuslar yok. Fn+ok tuslari ile yapiliyor alismak zaman aliyor biraz.
ofisde çalışıyorsan zaten mekanik klavye mantıklı değil mx keys mini nin avantaşı ev ve ofis arası taşıyabilirsin home end tuşlarına gelirsek ben kullanmıyorum şahsen ihtiyaç duymuyorum
Mini olmayanı olsaydı keşke ama onun da laptop çantasına sığmama handikapı var.
@tunakaner Cantaya sigip sigmamasindan ziyade full size klavyelerde ergonomi sorunu var. Mouse cok sagda kaliyor klavye buyuk oldugu icin. Zaten numpad kismini hic kullanmiyorum gerek yok. Benim icin en uygunlari tkl dedikleri ustteki Keychron gibi olanlar aslinda.
@wilhem o bahsettiğiniz klavyeler %60 diye geçenler mi? Logitech mc keysib palm rest diye bilekliği var ama o da büyüğüne uygun bu arada.
@tunakaner Yukarida resmini attigim Keychron %80. Sadece numpad yok diger tuslar eksiksiz ve ayni yerde.
Ergonomiden kastim palm rest ile cozulebilecek bir sey degil. Numpad oldugunda sag ve sol el arasindaki bosluk daha da aciliyor. Bu da mouse tutan elin olmasi gerekenden daha acikta durmasi demek. Bunun sorun oldugunu tkl kullanmaya baslayinca farkettim onceden farkinda degildim.
@wilhem anlıyorum, tezinizde haklısınız, ek bilgi vermek istemiştim. % olaylarına hakim değilim bir araştırayım.
@kaan-coder27 debug'da go to statement(farenin bulunduğu satıra atla komutu) olarak bol bol kullanıyorum, advanced click olarak ayarladım.
@kaan-coder27 En çok kullandığım o tuş benim. Çift masaüstü kullanıyorum, o tuşa basılı tutarak sağa sola kaydırınca masaüstüler arası geçiş yapıyor.
Logitech aradan 10 yıl geçen ürünlerini dahi değiştiriyor, tabi baştan sağlam olsa daha iyi ama en azından kafam rahat logitech alınca.
@norego logitech TR mi?
@norego çok ilginç, daha önce de belirttiğim gibi garanti süresi epey bir geçmiş ürünün güncel versiyonunu yolladılar bana, hatta sonra başka bir faremi daha değiştirdim, eski fareyi de kendim tamir ettim nette video bulup 🙂 ama herkese aynı şey yapılsaymış keşke.
@seac ben çok beceremedim o kullanımu tek masaüstü kullanıyorum ben