Uyku moduna alınmıs windows bilgisayar kendin kendine neden açılıyor, mantıklı bir fikri olan var mı yoksa metafiziği mi katmak lazım? Durduk yere açılıyor kimse başında olmadığı halde.

BeğenFavori PaylaşYorum yap