Türknet vdsl alıyorum ilerde fiber gelme ihtimalinden bu modemi alıyorum. Yorumunuz nedir, bu fiyatlara daha iyisini bulabilir miyim (Asus DC-AC51) https://www.hepsiburada.com/asus-dsl-ac51-dualband-dlna-vpn-adsl-vdsl-fiber-modem-router-pm-HB00000A0ZHL?ds_rl=1294343&wt_gl=cpc.6802.dsa.elk.it-ag-modem&isFashion=true&ds_rl=1294343&gclid=Cj0KCQiAkNiMBhCxARIsAIDDKNVQTWrCzlShJWn9K5Mw3f-uzcVEUgaJl1cMGq88cQfhtqpy-4ZyGGQaApRvEALw_wcB&gclsrc=aw.ds #modem #tavsiye #hepsiburada


3 senedir turknet vdsl ile kullanıyorum.çok sık kesilme oluyor. hattı,kabloyu defalarca kontrol ettim çözülmedi.basit vdsl modemlerle problemsiz çalışan hat bu modemle çok sık bağlantı kesiyor. cihazın 1-2 gün sonra ara yüzüne girilmiyor. reset istiyor. bütçe sıkıntısı yoksa keenetic vdsl modellerini öneririm.
4 yıldır yıldır Asus modem kullanıyorum, durduk yere kesilme, anlamsızca çekmeme sorunları yaşadım hep. Altyapıma suç buluyordum bunları. Bir süre önce burda Asus modem hakkında benzer sıkıntı yaşayanları gördüm. Asus diye toz konduramıyordum ama afedersiniz bok gibi markaymış, modem için 😄
öğrenci evi olduğundan bütçede sıkıntı oluyor yoksa gönül isterdi yanına da bir wifi - 6 routerı koyayım hemen. Gerçi eğer sorun olurrsa çare o
Şekil 1A .yine ara yüze giremiyorum.internet var ama ara yüz gelmiyor. 🙂
@zaltun https://www.hepsiburada.com/keenetic-omni-dsl-n300-2x5dbi-cloud-vpn-wpa3-amplifier-usb-4xfe-vdsl2-adsl2-fiber-mesh-wifi-modem-router-p-HBV00000MI5NJ bu modeli buldum ama bunda da 802.11.ac yok 🙁
@zaltun VPN kaynaklı olabilir mi hocam? Kapatıp deneyin bir de isterseniz.
@alipektas vpn kapalı.zaten problemde kapatıp açılınca düzelmesi. 2 gün sonra yine cihazın şişmesi ve ara yüze girilmemesi. bende artık takmıyorum. gittiği yere kadar gitsin.
@zaltun Ben de aynı modemi kullanıyorum şu an, öyle sıkıntılar olmadı henüz. 5 küsür gün dsl up time yazıyor. Isınıyor falan mı acaba sizdeki?
Bende VDSL geçtiğimde bu modemden aldım. Çok memnunum açıkçası. Tek kötü tarafı Lan 100 Megabit 1000 değil.
bu ürünün aynısı ama yeni versiyonu sanırım ac 750 kullandım 3 yıl. Birebir aynısı kutularda ac51 ac750 ibare farkı var sanırım sadece.yazılım güncellemesi halen alan ve fp bi ürün. ilk zamanlar yazılımsal bazı sorunları vardı. elektrik gitmesi sonrası modem ayarlarım sıfırlanırdı vs. Asus sürekli güncelleme gönderdiği için son sürümleri kararlı ve sorunsuz idi. Alabilirsiniz. Fakat arkadaşların da belirttiği bazı gereksiz durumları yaşattı önceleri.
güncellemelerde düzeldiyse şuan onlar pek sorun olmaz tabii ac750 dikkatimi çekti zaten arasında çok çok az bir fiyat farkı var teknik özellikler kısmına baktım fark göremedim hiç onu almak o zaman daha iyi galiba eğer tercih bu yönde olursa
asus tırt bu işlerde biraz ama bundan da ucuzunu bulamazsın sanırım. bende ac52 vardı, turknet ile gün içinde kesintiler oluyordu, crc error'lar bazen hava uçuşuyordu ama bazen de günlerce kesintisiz gidiyordu ama sonunda keenetic hero dsl aldım, kesinti yaşamadım aldığımdan beri. 10 gün falan oldu alalı.
https://www.hepsiburada.com/keenetic-omni-dsl-n300-2x5dbi-cloud-vpn-wpa3-amplifier-usb-4xfe-vdsl2-adsl2-fiber-mesh-wifi-modem-router-p-HBV00000MI5NJ bu modeli buldum ama bunda da 802.11.ac yok 🙁 fiyat olarak 200 tl arttırmak gerek en az keenetice geçmek için
@msunann ac hero ve peak modellerinde var. ben hero aldım çok memnunum şu anda.
@ronniejamesdio https://www.hepsiburada.com/keenetic-n300-wifi-mesh-sistem-kiti-omni-dsl-lite-p-HBCV000003KJOS aslında fiyatı yükseltmek gerekirse bu çarptı gözüme evde iki kişiyiz ve modem birimizin odasında olursa çekmez net koridorda olacak böyle olunca iki odada da cihaz olabilir
Nazar değmesin bendeki gıcır şu an.
@msunann yani ihtiyaca göre alınabilir elbet.
@alipektas senin snr margin'in çok düşük ya, nasıl kopmuyor o hat?
@ronniejamesdio Normalde daha yüksek ama kısıyorum hızı yükseltmek için. Paket 75/8 ama müdahalesiz snr'de hızı 70 küsüre sabitliyor, hız testinde de 60-63 arası hız çıkıyor. Bu şekilde yapınca hız testinde 75 görüyor sabit (bu şekilde 15 Mbps kazanıyorum özetle). Şu an 4dB'de sabit snr, 2 yapınca maksimum down 98 falan oluyor (4'teyken 92 oluyor görselde görüldüğü üzere) ama hem tanımlı değer yine 4'teki gibi 79 oluyor (hız artışı olmuyor yani daha da fazla), hem de o zaman ara ara seri CRC hataları veriyor yüklü miktarda. Ha kopma 2dB'de bile olmadı ama yalan yok. Hatta CRC de çok sık olmadı, arada bi başlıyor ve durulmadan aynı hızda yükseliyordu hata sayısı.
Keenetic al bunu alma
o paraya keenetic alırsın, uzak dur bundan
bunu da alabilirsin https://www.tp-link.com/tr/home-networking/dsl-modem-router/archer-vr300/
Turknet'in sattığı modem güzel. Keenetic ile karşılaştırıp kullanan arkadaşlara sormak lazım
Keenetic al, asus pc işinde iyi olduğu kadar modem işinde berbat
14.09.2023 tarihinde fiyatı.