Karşımdakine de çok yüklenmek istemedim ama saçmalığın daniskası yahu. Tam çıldırmalık.
https://teknoseyir.com/durum/1467467

Karşımdakine de çok yüklenmek istemedim ama saçmalığın daniskası yahu. Tam çıldırmalık.
https://teknoseyir.com/durum/1467467

Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
"yav beni..." 😀
hassasiyetiniz için....
Sinirlenince şive kayıyor🤣. Bu ilk konuşmam değil.
Unutmadınız beni değil mi? 😀
Aynısını amazonda yaşamıştım, tabi ertesi gün gelecekti kargo. Sipariş numarası düşmemişti...
2. ürünü kuponla alıp ilkini iptal edecektim, m.hizmetleri aynı şeyi söyledi. Gelince kapalı kutu iade ettim direk. Getiren kargocu bile almadı.
Her neyse, hb den satıcının adresini telefonunu bulup ona anlatın derdinizi. Şehir dışına çıkıyorum diyin iptal eder.
@makineci Baktım on dakikadır yazmıyor. Bir yoklayayım dedim😀.
@theo Daha geçen gün kargoya verilmeden iptal ettim.
@theo amazon 30 dk süre veriyor iptal için. Diğer türlü sisteme düşüyor ve herhangi bir şekilde iptal edilemiyor.
@nvieastt Direkt satıcı amazondu, ürün kargoya verilmemişti, 30 dk geçtiği için iptal yada adres değişikliği olmadı.
Kargoya verilse ürününüz kargoda olduğu için iptal edemiyoruz derler herhalde 😀 Bu nasıl bir bahanedir ya?
Hepsiburada müşteri hizmetleri en kötülerinden diyebilirim.
3 kişiyle görüştüm 3'ü de birbirinin aksini savunan şeyler söyledi.
@theo yoo çok iptal ettim. Satıcı hep amazondu ama.