Valla benim aklım almıyor bu işi. Saçma sapan piksel art yapsak bizde satabiliyor muyuz böyle?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 106 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ya mal çok ya da karapara aklaniyor.
Öncesinde kripto, şimdi de bu NFT olayı zaten çok bariz. Kim bilir hangi örgütler tarafından, hangi amaçlarla kullanılıyor. Dünyayı yeni bir seviyeye getirmesi beklenen kripto paralar dünyanın sonunu getirmese bari. Hakikaten aklım almıyor hala.
saçma sapan tablolar milyonlara satılıyor neden insanlara hakaret edip günahlarını alıyorsun ki? herkesin değer anlayışı farklı. bana da saçma geliyor orası ayrı ama saygı duyarım. justin sun da geçenlerde kaya fotoğrafına milyon dolar vermiş.
Visa 170 bin dolara NFT satın aldı ve almaya devam edeceğini söyledi. Böyle dar görüşlü olmak yerine nasıl bizde ucundan yakalarızı düşünmek daha mantıklı olur.
@muhammed yani bu şekilde hakaret etmek doğru değil. Sonuçta her iki tarafta ciddi kar ediyor.
@hamdi Hakaret olarak söylemedim öyle anlaşıldıysa özür dilerim. NFT olayında acayip para var. 3 kuruşa aldığın bir şey yüz binlerce dolar alıcı bulabiliyor. Sanat olayını düşünmesen bile güzel para var. Benimde böyle paralar verilmesini aklım almıyor.
@muhammed yok ben yorumu yazan arkadaş için söyledim onu. Güzel para var ama bu işin püf noktası ne? Boş pikseli bile acayip paralara satıyor adamlar. Ben yüklesem alan olacak mı mesela? Yada yükümlülükleri ne, o parayı nakite çevirebilecek miyim? Dışarıdan göründüğü kadar hoş olmayabiliyor böyle şeyler.
@hamdi Hocam bu tür Nft'ler topluluk üzerinden değeri artıyor. Yapılan resmin çok bir önemi yok. Alım satım coinler ile oluyor genellikle Etherium. Borsalara aktarıp çevirip bankaya çekebilirsiniz.
Şu yayını izlemenizi tavsiye ederim. https://www.youtube.com/watch?v=CgMxKxFha08
@alptekinck kardesim cocugun yaptigi tablo milyon dolar etmiyor, unlu bir ressamin tablosu milyon dolar ediyor. o bir nevi yatirim araci ayrica ve orijinali dunyada sadece bir tane. akli basinda kimse durup dururken cocugun bilgisayarda cizdigi resime okadar para vermez, o iste bir is vardir.
@suicide çocuk yapınca sanatsal değeri olmuyor mu? nft de bir yatırım ve orijinali 1 tane. nasıl bir fark gördün ben anlamadım. söylemine göre aklı başında kimse kendini ressam ilan etmiş birinin boya darbelerine de para vermez?
@alptekinck evet siradan bir cocuk yapinca bir anlami olmaz, o milyon dolarlik tablolar siradan cocuklarin oyuncaklari degil kaldi ki onlarda bile para aklama olaylari oluyor. buyuk ressamlarin hicbiri de kendini ilan etmiyor zaten. bu nasil 1 tane orasi zaten hikaye, bak asagida koymuslar firildak takkeli balinayi. isteyen alip istedigi gibi kullanir 😃
@suicide nft öyle bir şey değil.
@alptekinck biliyorum, yinede bana anlamsiz geliyor.
Bunu 😀
Var mı NFT olarak almak isteyen? 50 bine bırakırım 😀
Yalnız bu çok yaygın. Fazla etmez gibi 🙂
@azazil yukarıdaki piksel arta rastlanma olayı daha yüksek olabilir ya 😀
@hamdi Bizim için değil 😀
@azazil gördüğün gibi bizim için yukarıdaki pikseller de para etmiyor 😀
@azazil bu konuyu böyle dramatize ede ede hikayelendireceksin yabancılara. Bak neler oluyor 😂
@hamdi Bak taze taze 😀
@azazil aynısı değil. Id'leri farklı 😎
@hamdi Saat de değişiyor. Bu da hepsini özel kılıyor :O
Hemen ilan hazırlayalım bence.
Her gün için 24 adet olacak şekilde yayınlayacağız. Sınırlı sayıda üretim.
Almak isteyen varsa ucuza bırakabilirim.
@nvieastt yani bi sürü NFT borsası var piyasada ama detayları bende bilmiyorum. Sırf bu iş için piksel art işine girebilirim 😀
“Saçma sapan” diyebileceğimiz duvara bantlanmış muz tablosunu 120 bin dolara satmıştı birisi, yani olay sadece nft teknolojisi ile ilgili değil ki. Sanatı anlamak için bir sanatçı gibi düşünmek gerekiyor sanırım, açıkçası bana da pek mantıklı gelmiyor böyle basit tasarımların milyon dolarlara satılması ama NFT için öncülük ediliyor bu şekilde ve bir pr çalışması olarak görüyorum. Yani NFT teknolojisi mantıklı güzel bir olay aslında araştırırsanız göreceksiniz ama “saçma sapan” tablolara milyon dolarlar verilmesi konusunda haklı olabilirsiniz belki 🙂 Bu aralar VİSA Twitter hesabından NFT lere yatırım yaptığını açıkladı, bu sayede bu iş dahada yürür ve bir dengeye oturtulur ileriki zamanlarda.
Asil sorulmasi gereken şey benzer çalışmadan binlerce olmasına rağmen niye bazı kişilerin işleri alıcı buluyor?
Heh bende onu merak ediyorum ya. Anlamadığım nokta tam olarak orası 😀
herkese verdigin para geri donmez çünkü 😃
mevzuya bak ne guzel, 12 yasinda cocuk 400k dolar kazaniyor. ne diyecek polis, suclasa suclanmaz, alip goturup sorsan he ben yaptim sattim diyecek 😀
Aynı şeyi tuvale çizip satsa yine de garipseyecek miyiz acaba 🤔
Evet 😀