@hkellecioglu Hamdi ağabey. 2016'da kayıt oldum fakat 9 yıl önce bir yorum yapmışım. Levent Pekcan'ı öncesinde tanımıyordum. Bırak LP demeyi Levent bile diyecek bir tarzım yok. Levent abi veya Levent Pekcan derim. Bu nasıl olabiliyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap