@hkellecioglu Hamdi ağabey. 2016'da kayıt oldum fakat 9 yıl önce bir yorum yapmışım. Levent Pekcan'ı öncesinde tanımıyordum. Bırak LP demeyi Levent bile diyecek bir tarzım yok. Levent abi veya Levent Pekcan derim. Bu nasıl olabiliyor?

@hkellecioglu Hamdi ağabey. 2016'da kayıt oldum fakat 9 yıl önce bir yorum yapmışım. Levent Pekcan'ı öncesinde tanımıyordum. Bırak LP demeyi Levent bile diyecek bir tarzım yok. Levent abi veya Levent Pekcan derim. Bu nasıl olabiliyor?

Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Site v2 olmadan önce senin kullanıcı adını başkası kullannış. bu sayede yorum yazarken kullandıkları adları kullanarak üye olanlar 10 yıl önceki dediklerine sahip çıkıyor 🙂
sen 5 yılda sadece 5 yorum mu yaptın? yoksa siliyor musun? öyleyse boşuna zahmet edip cevap verdik desene...
@alptekinck Youtube'dan takip ediyorum daha çok.
TL hakkında ne demişti acaba on sene önce
https://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-30-temmuz-4-agustos-2012#comment-40713
otomatik düzeltme 😀
[email protected] a yaz.
Yazdığını hatırlamıyorsun bu kadar basit.
Adamı tanımıyordum diyorum hatırlamıyorsun diyor. Balık kardeş herkes senin gibi dün ne yediğini unutan cinsden değil. Al Hamdi Kellecioğlu'nun yorumuna ve benim cevabıma bak.
Aynı mail adresi ile eski siteye siz yazmış olabilirsiniz 🙂
@terrorbilly dediği gibi sosyal ağ açılmadan önce aynı e-posta adresiyle yazılan yorumlar varsa üye olduktan sonra bu yorumlar sizin hesabınızla ilişkilendiriliyor. Sosyal ağ öncesi yorum atılırken e-posta doğrulaması olmadığı için başkasının e-posta adresiyle yorum atmak mümkündü. Belki sizinki de böyle bir durumdur ya da attığınız yorumu unutmuşsunuzdur. Sizin olmadığını düşünüyorsanız silin gitsin.
Kullandığım mail adresi adı[email protected] tarzında. Bankalardan defalarca bilgilendirme maili geldi. Hatta Sahibinden.com'a bu mail ile üye olamıyorum çünkü başkası benim adıma kayıt yapmış. Daha geçenlerde Finlandiya'dan yanlış bir fatura yine bana geldi. Malesef jenerik mail adresi olduğu için böyle şeyler oluyor.