Şu iki dönüştürücü arasında kalite farkı mı var yani? 3.5mm kulaklık çıkışı olmayan telefon sahipleri yanmış. Basit bir dönüştürücü alıp kullanılır diyordum ama ortalama 100-150 lira. Her dönüştürücü de her modelde çalışmıyor. Bunun yerine önerebileceğiniz type-c kulaklık var mı?
https://www.amazon.com.tr/Ugreen-Type-C-3-5mm-Çevirici-Adaptör/dp/B07G56VKBK
https://www.amazon.com.tr/Ugreen-Type-C-3-5mm-Dönüştürücü-Kablo/dp/B082WG5VTK/
Valla ben zamanında telefoncunun tekinden 30 liraya basit isimsiz bir dönüştürücü almıştım onda bile seste bozulma falan yoktu.Ucuz olanı al bence diğerine gerek yok 😀 Pahalı olanda DAC çipi varmışta bunda DAC olsa ne olur olmasa ne olur 😀 Yorumlarda gördüğüm kadarıyla uyumsuzluk konusunda sorun yaşayanlar hep Samsung kullanıcıları.
Aliexpress sayfasında baktım da. Ucuz olanda Samsung telefonlar desteklenmiyor diyor. Yoksa bende biliyorum ucuz olanı almayı 😀
TWS kullanıyorum zaten da ara ara zorda kalınca kablolu kullandığımda oluyor. Bu arada adam gibi mikrofonu olan bir TWS bulsam zaten komple geçeceğim de öyle bir TWS bulamadım. Adam gibiden kastım kristal netliğinde ses değil zaten de gürültülü ortamda düzgün iletmesi önemli.
Tam olarak işlevi ne bunun?
@hamdi "Dac, dijital bilgiyi elektrik sinyaline çevirerek anolog hale getirir, biz de bunu ses olarak duyarız" diye söylemişler... Digital to Analog Coverter
@digitalanimal temel işlevi o zaten de pratikte ne fark ediyor o önemli. Noise reduction felan demiş mesela.
@hamdi satırlarca teknik bilgi yazılabilir ama bunun amacının günü sonunda sesi bozmadan sana geri vereceği olduğunu düşünüyorum. sonuçta araya koyduğun şeyler seste kayba sebep olabiliyor.
bu da o kaybı önlüyor sanırsam.
@hamdi Digital Analog Converter DAC, usb digital, 3.5mm jack analog. DAC olmadan hiç birinin bir işe yaramaması gerek benim bildiğim kadarıyla, buna göre hepsinde zatende DAC vardır. Ya hifi sözü diye milleti yolmaya çalışıyorlar ya da kaliteli bir DAC kullandıkları için belirtiyorlardır. ( Belki telefonun kendisinde dac olanlar için dacsız kablolar vs de vardır, pek bir bilgim yok. Ondan bunu araştırmakta fayda var. En güzeli müşteri yorumlarında sizin telefonunuzu kullanan var mı ona bakmak )
Şu galiba. Ugreen'den, Samsung'dan daha ucuzmuş. Bunu alırım en kötü 😀 https://www.apple.com/tr/shop/product/MU7E2ZM/A/usb-c-35-mm-kulaklık-jakı-adaptörü
Hatta 80 liraymış. Samsung'larda sıkıntısız çalışıyor yani bu? https://www.pt.com.tr/usb-c-3-5-mm-kulaklik-jak-cevirici-mu7e2zm-a
@outrun valla bundan alırım olmazsa. Çalışıp çalışmayacağı belli olmayan ürüne 40-50 lira vermektense. Teşekkürler 🙂 Bu arada senin tavsiye ettiğin kılıf da pek kalmamış stoklarda. Olanlarda da çok pahalı. 130-140 civarı.
Aliexpress'de Ugreen resmi sayfasına baktım. Ucuz olan Samsung telefonlarda çalışmıyor diye eklemişler açıklamasına. Bazı Çinli telefonların listesi var. Pahalı olanın açıklamasında Samsung, Apple modellerini de eklemişler.
Bunlarin çok pahalilari var. İçinde kulaklik amfisi filan olan balansli çıkışa sahip modeller var.
@xsoldier yukarıda arkadaş kullandığını belirtmiş.
Apple olanı alın.
https://www.apple.com/tr/shop/product/MU7E2ZM/A/usb-c-35-mm-kulaklık-jakı-adaptörü
Şurada daha uygunmuş. Bunlar artık ikinci iş. Öncelikle kılıf ve ekran koruyucu bulmak lazım. https://www.pt.com.tr/usb-c-3-5-mm-kulaklik-jak-cevirici-mu7e2zm-a
çeviri olanı turkcell pasajdan 40 liraya aldım, samsung s20 fe yine görmüyor, samsung aldığıma pişman oldum, kulaklığımı kullanamıyorum.
Sende de mi S20 FE var? Nasıl cihaz, memnun musun? Dönüştürücü olarak bir üst yorumdaki Apple'ın dönüştürücüsü çalışıyor deniyor. En uygun bunu bulabildim. 80 lira.
@hamdi işlemcisi anca snapdragon ile olmuş diye düşünüyorum, bir önceki cihazım 4 yıllık oneplus 5 idi, ekranı yanmasa, ekran butonları bozulmasa, mikrofonu arızalanmasa hala kullanırdım 🙂 onun haricinde ilk günlerde inanılmaz yanıyordu ama toparladı gibi, şarj da aynı durumda. tek sıkıntısı 2 elle yazarken avuçiçi mi değiyor nedir, dokunmatiği algılamamaya başlıyor. ayrıca 3.5mm jak önemliymiş, bu da bir sorun. bunların haricinde yok bir sıkıntım. asıl sıkıntı düzgün bir ürünü uygun fiyatlı alamamak. xiaomi'den yazılımı ve reklamı dolayısıyla kaçtım, o kadar yukarı çıktım ki iphone 12 mini bile mantıklı hale gelmeye başlamıştı. hakettiğimiz hayat bu değil :/
@sqn hocam benim telefonda geldi az önce. Yalnız şöyle bir problem var. Güneş altında hiç belli olmuyor ekranı. Benim Zenfone 5 2018'in ekranı bundan daha iyi geldi. O daha okunaklı gösteriyor güneş altında. 🙁
@hamdi benim oneplus'ın ekranına alıştığımdan olsa gerek, bu gayet kaliteli geldi, oto parlaklıkta bıraktım hatta, öyle bir problemim olmadı. parlaklık ölçüm cihazı lazım sana, belki de ekranda sorun var ve yeterli parlaklığı üretemiyor.
@outrun telefon geldi az önce. Açıp baktım da ya bu telefonun ekranı çok zayıf. Balkonda ekran görünmüyor. Benim 3 senelik Zenfone 5'in ekranı daha iyi gösteriyor.