Oyunlarda kullanmak için birkaç aydır ekonomik imkanlarım ölçüsünde bir kablosuz mouse arayışım vardı. Bugün Hepsiburada Visa (50TL) ve anlaşmalı oldukları kişilerin indirim kodu kampanyaları (50TL) ile birlikte Razer Basilisk X Hyperspeed fareyi 239 liraya alabildim.

Hocam kaç mouse'unuz var?
Aktif olarak kullandığım iki farem var. SteelSeries Rival 600, Sharkoon Light2-100 ve bu gelecek Razer ile üç olacak hepsi için farklı kullanım senaryolarım var.
@umtk 3 mouse'a nasıl farklı senaryolar var merak etmedim değil 😀?
@umtk Neden aynı anda birden fazla mause kullanıyorsunuz çözemiyorum 😀 kaç tane bilgisayar var evde ya
Aynı mouse'a yaklaşık 6 aydır sahibim. Kenarları kolay yıpranıyor. Özelliklerin kullanımı için uygulama şartı (profiller arası geçiş dahil) olması kötü. Tek modunu kullanıyorum sırf uygulamadan kopmak için.
@12ozkan123 senin alıp iade etmeye çalıştığın mouse değil mi ?
Evet öyle sorun yaşadım kendisiyle
@umtk hocam ben de bir mouse bakıyordum ancak ben de ilk 50 liralık indirim görünmüyor. Anlaşmalı oldukları kişilerin indirim kodu kampanyaları dediğiniz indirimi nasıl aldınız?
Hepsiburada anlaşmalı olduğu kişilere (influencer) özel kod tanımlamış belli sayılarda onlardan birini kullanmanız gerekiyor.
@umtk Anladım ben hepsiburada 3. kişi satıcılarla ilgili bir indirim zannetmiştim, teşekkür ederim.