Niye ya? 🙁
16 GB RAM, i5 4590, 500 GB SSD, 1 TB HDD. Hiçbir konuda beni yarı yolda bırakmıyor ama Microsoft bıraktı.

Niye ya? 🙁
16 GB RAM, i5 4590, 500 GB SSD, 1 TB HDD. Hiçbir konuda beni yarı yolda bırakmıyor ama Microsoft bıraktı.

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu araca güvenmem şahsen.
@cansimit sizde olmadığı için gönderemedi değil mi?
Gururluyum, duygu doluyum şu an.
Ya 4 serisi tanımlı değil bu arada yada 4 serisinde bir güvenlik eksikliği var 4790k ile aynı hatayı aldım.
O neymiş ya? 😀
Kafayı uefi ye takmış. kapalı ise öyle yazıyor.
O kadar uzun zaman oldu ki hatırlamıyorum. 🙂
Şaka mı bu ya 😀
Eğer W11(!?!?!?!) ilk Ryzen'ları falan desteklemesin varya MS'in başına yıkarlar dünyayı...
tpm kapalı ondandır
ftpm veya firmware tpm enable yapınca düzeliyor