Ben Corsair Graphite 380t kullanıyorum. Boyutları, fan filtreleri..vb ile çok güzel bir kasa yapmışlar. Ufak bir kasa bakanlar için güzel bir seçenek ama hala satılıyor mu ..vb bilmiyorum.
@kadirg1976 Her güncelleme ile bir şeyler geliyor abi. Oyunu düzenli oynamak değil sadece etkinlikleri vs. düzenli takip etmek gerekiyor. Bu sadece çok daha fazla şey edinebilir ve ciddi bir zaman da harcamış oluyorsun.
soba zannettim ben bunu 😀
İçine takacağın işlemci ve ekran kartıyla kışın odayı ısıtır merak etme...:=))) PUBG oyna yeter...
Uzaylılardan kelepir mi düşürdün 😀
Walla sitesinde 105,- $ deyor, pek kelepirde değil...:=)))
https://www.banggood.com/Coolman-Gorilla-Tempered-Glass-ATX-Computer-Case-Water-Cool-Air-Cool-PC-Case-with-200mm-Cooling-Fan-p-1371570.html?akmClientCountry=TR¤cy=USD&ID=223&utm_source=facebook&utm_medium=cpc_ods&utm_content=east&utm_campaign=dpt-all2-set2-list-det-toy2&ad_id=6098661139792&fbclid=IwAR1Lb-tUREeJHQMc8dtKC6fzQKI5WmuqDvRKZADBUD6E1eo8xSzFBrjf13c
Lava cube
GamePowerda aynısı var. Bakın derim.
Fiyatıda makul gözüktü...:=))) 471,- ₺
https://www.hepsiburada.com/gamepower-helios-oyuncu-mid-atx-kasa-p-HBV000008GUDN
Lahmacun yaparsın bize abi artık 😀
Ben Corsair Graphite 380t kullanıyorum. Boyutları, fan filtreleri..vb ile çok güzel bir kasa yapmışlar. Ufak bir kasa bakanlar için güzel bir seçenek ama hala satılıyor mu ..vb bilmiyorum.
Ben sade ve mat seviyorum.
Bir ara UHD gemicik oynayalım...:=))) Adalara gemilere çarpmam bari... Yeni güncelleme bir şey getirdi mi?
@kadirg1976 Her güncelleme ile bir şeyler geliyor abi. Oyunu düzenli oynamak değil sadece etkinlikleri vs. düzenli takip etmek gerekiyor. Bu sadece çok daha fazla şey edinebilir ve ciddi bir zaman da harcamış oluyorsun.
Bu arada bende bilgisayar yok. Ancak yazın. 😀
@omc43 En sevdiğim Cadılar Bayramı, çok şey kazanıp şimdiki gemiyi almıştım...:=))) Yoksa namusunla ilerlemek çok zaman alıyor...
@kadirg1976 Öyle..
Misal bugün uzay savaşları sezonu başlıyor. Kaçmaz.
Işıkları kapatılabiliyorsa çok güzel kasa. Olur inşallah 🙂
Ben de ışıkları kapatanlardanım. Hatta gece film izlerken monitörün led ışığını bile bantlıyorum.