Nokia Asha 501 eknomik akıllı telefon incelemesi
Nokia'nın servet harcamadan akıllı telefon sahibi olmak isteyenlere çözümü Asha 501'i inceliyoruz. Özellikle temel sosyal ağ iletişimi için gerekli uygulamalara sahip olmasıyla dikkat çeken Asha, 'şirin' tasarımı ile tam bir hediyelik eşya aynı zamanda.
levent tektaş
Cuma gününden sonra levent abime kavuşmak paha biçilemez....
bu telefondan geçenlerde kız arkadaşıma almıştım kullanılışlı ve küçük bir telefon.
Talha
Kız seni kullanıyor olmasın kardeşim? telefon almalar falan.
Hakan
kız arkadaşına telefon alması seni ne kadar ilgilendirir ki?
bir de hesap soruyorsun ''telefon almalar filan'' diye, şu huyunuzdan vazgeçin.
levent tektaş
Levent abi uzaylı espirisiyle yine yardın valla 😀
Ahmet Yücel
Ben genelde Murat Abi ne zaman gülecek diye bakıyorum 😀 onun güldüğü espriler benide yarıyor 😀
Ziyaretçi
Ben kız arkadaşımı bu telefona aldım. Videoya çektim. Sizce ben bu telefonu kullanıyormuyum?
Ziyaretçi
Hem kızı, hem telefonu kullanıyorsun.
Aferin 🙂
vidanjör necmi
ben de uzaylı arkadaşıma aldım, ormanda dünyalı görünce çekmesi için. gayet kullanışlı.
levent abi son ki esprin bombaydı 🙂 teşekkürler
Kemal Boran
300 TL'ye Huawei Vision varken bu telefonu almak mantıklı olmaz.
Kesinlikle..
aynen bu yanında oyuncak kalır ... http://teknofiyat.com/?search=g301 bakında bu nokiayı ekonomik sanmayın gençler doğru bilgilendirme olmamış bu video...
Uzaylı espirisine koptum, Murat abiyle aynı tepkiyi verdim bende baya komikti 😀
hanifi özgül
Telefonunun kamerası kaç megapixel? fullframe mi? ultrapixelmi? tüm bu soruların artık tek bir cevabı var: Uzaylı görsen çekermi? ! Çeker!! tamam o zaman yeterli....
Ouz
Ormandaki uzaylı 🙂 🙂 Gece gece bastım kahkahayı 🙂 Levent abi alem adamsın vallahi.
mav1li
Bende koptum.
tekir
sandalyeden düştüm panpa
abi insan ayrı şarj cihazını arıyo. o kısacık micro usb kablolarına mahkum kalıyoruz.
kendine 2000 liralık telefon anneye 300 lira 😀 çok şahane bir bölüm olmuş Levent abi yine formundasın 🙂
Bu fiyat segmentinde telefon arayan arkadaşlar şuna da göz atsınlar;
http://www.hizlial.com/huawei-ascend-g301-4-gb/02.044.5311.0015
mav1li
İyimiş.
Erdem
Harbi güzelmiş ilk android telefonuma benziyor özellikleri. (nexus one)
Bu inceleme icin ana sayfada gosterilen aciklamada syntax hatasi var: "Nokia’nın servet harcaman akıllı telefon sahibi olmak isteyenlere çözümü Asha 501′i inceliyoruz."
"harcaman" yerine "harcamadan" olmasi gerekirdi sanirim.
1 GHZ (tek çekirdek) olduğunu söyleyen 3 site. Ne kadar doğru bilemiyorum.
http://www.91mobiles.com/nokia-asha-501-dual-sim-price-in-india
http://www.updateshunt.com/nokia-asha-501-new-release-of-nokia-smartphone-price-only-at-rs-530099.html
http://www.fonearena.com/nokia-asha-501_2752.html
cihat
LEVENT ABİ ÖYLE İYİ ANLATTILİ TELEFONU LG G2 Yİ SATIP ALASIM GELDİ 🙂
Ziyaretçi
oyuncak gibi bir şey 🙂
valla note 3 daha iyi incelemişiniz
Levent abi şu örneklerin bizi bizden alıyor vallahi 🙂 Teknoseyir'i seyirlik yapan sizin bu samimi halleriniz.Lütfen yıl sonu değerlendirmesinde güzel haberlerle gelin.Umarım uzun süre devam eden köklü bir yayın olur Teknoseyir.
Erman
Bu video daha önce yayınlanmış mıydı hafızam beni yanıltıyor mu?
Ziyaretçi
lumia 520 modelini bazı teknoloji mağazalarında 500 TL ye bulunabilirken, bu telefonla uğraşılmaz bence.lumia 520 diğer üst seviye lumialarla nerdeyse aynı performansta.
"şu paraya şunu alacağına üstüne şu kadar daha ver (ki şu kadar daha denen miktar telefonun yarı parası) şu telefonu al" adamı hoşgeldin, gözümüz yollarda kalmıştı.
Asha serisini Nokia üretmeye devam edebilecek ayrıca. Yani piyasada bunun gibi Nokia telefonlar görmeye devam edeceğiz. Nokia'nın sadece bir kısmı Microsoft'un. Düşük seviyede telefon üretme hakları var.
sezgin
levent abi süpersin ya 🙂
Ziyaretçi
Levent Abi Nokia 1110 incelese yine izlenir maksat muhabbet telefon değil
Ziyaretçi
2013 yılında 3g olmayan bir akıllı telefon çıkarmak nasıl bir mantık.
Mustafa Akman
g301 nsıl 300 Tl oluyor peki kaçak mı bu kvk garantili diye satılan telefon ?
Ziyaretçi
Levent abi videonun sonunda yine patlattı espriyi 🙂
STI
Levent Abi incelemene limon sıkmak gibi olmasın ama 300TL 'ye Huawei Ascend G301 4 GB alabilirsiniz.
İşlemci : 1 GHz Cortex A5 Qualcomm MSM7227A Snapdragon
Veri Hızı : HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
Ekran : 4.0 inç, IPS LCD (800×480) Kapasitif, Çoklu Dokunmatik, 16M Renk
İşletim sistemi : Android 2.3.6 Gingerbread
Pil Gücü : 1.500 mAH Li-Ion batarya
Kamera: 5 megapiksel FF dijital kamera
Boyutlar : 122.7 mm x 63.2 mm x 10.8 mm
Ağırlık : 140 gram
Enpara ile 240TL ye gelir 😉
İyi diyorsun da bu herkesin her zaman her yerde alabileceği bir fiyat değil anormal bir kampanya normal fiyatı 700tl imiş
STI
4 aydır böyle. HızlıAL dan bahsediyorsan bende oradan bahsediyorum.
Mustafa Akman
yoo mesela huawei vision da var uzunzamandır nette bilindik başka bir sitede ama bunları nasıl göremedi teknoseyir ekibi hayret ...
ondan sonrada "görmediler " nokiaynan anlaştılar diyenlere kızmasınlar... be öyle demiyorum ama diyenlerde haklıdır yani bir yerde...
mustafa babayiğit
512 mb ram ve android ?
Fiyata göre tahammül edilebilinir ancak karşıda nokianın ram ı çok güzel kullanan telefonu varken?
STI
hangi rami çok güzel kullanıyor olmayan raminimi. 3G si bile olmayan telefonu hala tercih etmeye çabalıyorsun. Neyse zevk sizin ben sadece birilerinin işine yarar diye yazmıştım ama buranın tayfasına hiçbir halt yaramaz ne bir Allahın kulu teşekkür etmiş ne birşey. Varsa yoksa tek bildiğiniz kulp takmak hep kötü yanını yakalamak. Allah bildiği gibi yapsın sizi kısaca.
Mustafa Akman
g301 e 20 ye yakın oyun kurdum vede ram i gayet güzel kastırmadan kullanıyor ...
Mustafa Akman
not : run temple gibi az görsel ve 3d içeren oyunlar dahil
Barış G
Uzaylı espirisine bayıldım. Murat'ı gülme tuttu , kapanıştan sonra bile güldürdü. Levent Abi on numarasın.
Güzel inceleme, Güzel uyumlu ikili. daha ne oldun birde şu fiyattaki telefonlar tuşlu olsa tam babamlık dokunmatiği sevemedi gitti. kolay gelsin.
ugur
bu tip cihazlar micro usb ile her yerden şarj olmuyor, mesela arabada veya teknede çakmağa usb bağla samsung, iphone vs akıllı telefonlar şarj oluyor ama nokia c5 olmuyordu, aynı cihaz bilgisayardan micro usb ile şarj oluyordu... bu tip cihazların yanında o ince uçlu şarj o yüzden geliyor. bir tür akım sorunu yada telefonu ucuzlatma operasyonu galiba
Ismail
Merhabalar Murat bey.Sanirim Ts-de videolarin yayinlanmasindan siz sorunlusunuz.Batman ve Assassins creed videolarini artik yayinlamiycaksiniz diye dusunuyorum.Cunku Macid 2 hafta once gelecek haftaya kaldi demisdi.Acaba videolari yayinlayacakmisiniz?
AC gelecek de Batman'den pek umutlu değilim.
İkinci telefon olarak, veya iş telefonu olarak rahatlıkla kullanılır. Bir akıllı telefon zaten varsa onun yanında uzun pil ömrüyle memnun eder. 3G olmaması problem değil, zaten bu telefonların müşterileri 3G paketi almıyorlar. Elinize sağlık, güzel ve esprili bir inceleme olmuş.
Ayrıca, Huawei Ascend alırım bu paraya. Baktım da, yorumların yarısı birbirinden habersiz olarak ondan bahsetmiş. Çok süpersonik birşey sanırım. 😀
Aynı modelin 3G'li olan modeli de mevcut. Hatta, tam 3.5G'li olanı mevcut.
http://www.nokia.com/tr-tr/urunler/telefon/asha503/
huawei ascend derken hocam?
http://www.teknofiyat.com/?search=huawei+ascend
Y200, Y100, G301, G330 diye gidiyor modeller.
http://teknofiyat.com/?search=g301
Android'in o fiyat aralığında çok iyi olacağını ben düşünmüyorum. Nokia alınırsa daha stabil olur.
Şaka yapıyorum yav. 🙂 Kia'nın serviste hediye ettiği tableti tecrübe ettim zaten, Android'in kötüsünün ne kadar kötü olabileceğini biliyorum.
Kia vermişti değil mi, senin gibi elitin ne işi olur Kia ile, onu da çözemedim ya ben 😀
Murat, Android'in iyisi de pişmanlık. Ben Note 2'den Android sebebi ile pişmanım. Ekranı büyük, tek tesellim o 🙂
Bu arada, videoyu izlerken dikkat edin, menüler ne kadar hızlı. Android'de o menü hızını bulamzsınız 300 TL'lik telefonda.
Mustafa Akman
deneyen biri olarak söyleyeyim . g301 de run temple oynanıyor daha bişey demiyorum oyunu araştırın acelerde v.s.lerde oynanıyormuymuş bu oyun mümükün değil kaldırmaz ona göre hesap edin. ips ekranla baya iyi gidiyor g301 ile kasmadan ...
http://www.teknofiyat.com/?search=g301
çok ilginçtir diğer androidlerde göremedim ama g301 in açılış süresi çok hızlı android gibi değil sanki. menüsünde de sorun yok gaet stabil...
özellikleri arasında da hızlı açıldığını belirtmişler ...
tekir
lp: hafızası 40 mb
mg : ooooooooo
ufo gören masum editör 🙂
Ziyaretçi
GPS ve haritasız bir telefonu hiç bir yakınıma almam.
Mustafa Akman
teknoseyir ekibi görememiş siz buna bi bakın
http://www.teknofiyat.com/?search=g301
Biz gördük. Sadece bir yerin fiyatını baz alarak ürüne fiyat biçmiyoruz.
E.C.ARAT
Yukarıda yorumcular farklı seçenekleri de sıralamışlar ama bence ödenecek paranın karşılığını verecek bir telefon.Güncelleme alması ve tasarımı güzel.İnceleme için teşekkürler.
http://teknofiyat.com/?search=g301 bir şunu araştır hızlı alda var
Levent abinin ormandaki uzaylı espirisi bitirdi beni ya. Adamsın 🙂 Sizinle çalışmak isterdim vallahi
alperencsm
Asha 501 alıp ormana gitme isteği uyandı birden 😀
Uzaylı muhabbetine koptum ya 😀
Nokia'dan "Asha" Kasımpaşa...
Çok özür dilerim bu salakça espiri için ama tutamadım kendimi..
Herkese çok selamlar..
Arkadaş nasıl bi incelemedir bu yarıldık gülmekten :D:D:D:D:D (yazarken halen gülüyorum.)
Ben şuan Samsung gt1190 kullanıyorum. Şu telefon:
http://www.handy-deutschland.de/img/samsung_gt_e1190.jpg
Ses kalitesi acayip kötü durumda, arada robotik sesler geliyor 😀 hele gürültülü bir ortamdaysa karşıdaki konuşamıyorsunuz. Asha 501de bu ses kalitesi nasıl acaba? İnsanlar bu telefonu yüksek bir ihtimal konuşmak için alacaklar.
Levent abinin uzayli sohbeti mutisdi
Savcı Murat
350 tl lik makina kaybolunca üzülmeyen bizden değildir. Herif sigara paketini unuttu diye ondakkalık yolu tekrar yürüyo abiler.
Forza26
Levent abili inceleme olduğunda hiç ilgimi çekmese bile ürün izliyorum o incelemeyi 😀
"Ormanda uzaylı gördün çekersin sıkıntı yok" 😀
Nokia bu nesilin yeni modellerini cikardi.Nokia Asha 503 gibi. Bunlarda 3G var.
Ziyaretçi
bu telefon yerine samsung S5301 Pocket Plus alınabilir. Android 4.0 512 mb ram 4 gb dahili hafıza var. tek eksiği 2 megapixel kamerası.Fiyatı 330 ile 350 lira civarında.
Bende tablet olduğu için öyle ufak ucuz telefonlar düşünüyordum. Bence alına bilir
İbrahim
http://cepmerkezi.vodafone.com.tr/handset/vodafone-smart-mini vodofone smart mini 300 lira civarı ve 512 mb ram var, güzel bir ürün
isa
son dakikada uzaylı espirisi :))) güzeldi ...
darmark
nokia kadar kötü söhrete sahip olan şirket yok adamların zamanında bir dünya paraya sattıkları telefonlarda kilit şifresi bile koyamıyordu örnek c5-03 5800 vs
Kadir
6 ocakta olacak olan sony lansmanına gidecekmisiniz ? levetn bey yada murat bey bilgilendirirseniz sevinirim.
DKasim
Uzaylı ne ya... Yarıldım :):):):)
Nokia bize günahını vermez ne reklamı 🙂 Bakmayın ürün gönderdiklerine. Onu da istemeyerek yapıyorlar.
Murat bey, daha önce Nokia'nın basınla arası iyi demiştiniz sanki. Ürün göndermede falan sıkıntı yapmıyor diye hatırlıyorum.
Yanlış mı hatırlıyorum?
Nokia'nın iyi ama işlerini yürüten ajansla sorun var.
Ben uzun zamandır Nokia telefon kullanıyorum. Yokya.. Bilinen cenneti Nokia yaptı deseler Cehenneme atlattırır bu marka..
Allah korusun bir daha töbe..
Mustafa Akman
Levent abi cidden "bu segmente baktım ezici birşey yok" derken ciddi olamazsınız...
300 liraya teknofiyatta g301 var ve de ezici mi değil mi siz karar verin buyrun verileri giriyorum . bence başlıbaşına yanlış yönlendirme olmuş; piyasada böyle bir ürün bu fiyata varken böyle yorumlar yapmak... kendinize alıyor gibi düşünün
HUAWEİ ASCEND G301 ( 300 TL)
İşletim Sistemi android
İşletim Sistemi Versiyonu android 2.3.6
Renk Siyah
Şebeke 3G
İşlemci (CPU) 1 GHz Cortex-A5
Mesajlaşma SMS, MMS, Email, Push Mail, IM
Çift Hat Hayır
Java Evet
Radyo Evet(rootsuz .apk ile kuruluyo çok kolay)
Boyutlar 122.5 x 63 x 10.5 mm
Ağırlık 140 g
Klavye Dokunmatik
Ekran Özellikleri
Ekran Tipi IPS LCD ,16M renk (ekranı cidden iyi)
Dokunmatik Ekran Kapasitif Ekran
Boyut 480 x 800 pixel, 4.0 inç gorilla glas cam var
Bağlantı Özellikleri
Veri Hızı HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b / g / n, Wi-Fi Direct
Bluetooth Evet, v2.1 ile A2DP
USB Evet, microUSB v2.0
GPS Evet, A-GPS desteği
Batarya Özellikleri
Batarya Türü, Gücü Li-Ion 1500 mAh
Bekleme Süresi Maximum 350 saat
Konuşma Süresi Maximum 5 saat 20 dakika
Hafıza Özellikleri
Dahili Hafıza 4 GB depolama (2.5 GB kullanılabilir)
Arttırılabilir Hafıza Evet
Kart Tipi MicroSD
Ses
Hoparlör Evet
3,5 mm jack Evet
Uyarı Tipleri Titreşim, MP3 zil sesleri
Kamera Özellikleri
Ana Kamera 2592х1944 piksel, otofokus, LED flaş var
Kamera Özellikleri Geo-tagging
Çözünürlük 5 MP
Video Evet
Görüntülü Görüşme Hayır
300 lira diye yanlış yönlendirme yapmayın. Telefonun fiyatı 750 TL'ye kadar çıkıyor. Bu kadar makas olmaz bir üründe. 300'e satan yere tanıdığım kimseyi yönlendirmem. Paralel ithalat ya da refurbished denen tamir görüp sıfırlanmış ürün dahi çıkabilir. TF'ye önce kendiniz bakıp bu fiyat farkını açıklayın.
Bir tek burada ucuz, geri kalanlar hep 600...
http://www.hizlial.com/huawei-ascend-g301-4-gb/02.044.5311.0015
tek örnek g301 değilki . huawei vision modeli var o daha fazla yerde bulunabiliyor mesela o da değerlendirilebilirdi ...
Tek örnek olmayabilir. İncelemediğimiz ürün hakkında zaten konuşamayız. Ancak burada konu g301'in tek bir mağazadaki aşırı uygun fiyatı. Hala tatmin edici bir cevap alamadım.
Mehmet C.
Teknoseyir ekibine kızgınım. Neden mi ;
benim tam da bu fiyat aralığında bir telefona ihtiyacım vardı daha fazlasına gücüm yetmiyordu uzun zamandır takip ettiğim teknoseyirin bu incelemesi ilgimi çekti ve cahilliğimden ilk etapta video mantıklı geldi gidip bir siteden sipariş verdim.
Sonra yorumlara bir bakayım dedim, iyi ki bakmışım. Resmen g301 gibi bir telefon duruken gidip bunu almamı sağladınız yazıklar olsun... bir de iddialı laflar ediliyor bu fiyatlara işte bunlar var filan. hemen iptal ettim nokiayı. yorumlarda g301 den bahsedip araştırmama vesile olan arkadaşlara teşekkürler... cidden fark atar
inanmayın genşler ekonokimiş miş g301 mi ekonomik bu mu gelsin açıklasin LP ve de Murat abi. htc500 ün vede t40 ın altında da bahsedildi üstelik görmediler...
şimdi şu teknoseyirane tabirle "çöp" sayılacak telefonu g301 ler visionlar 300TL ike alın işte ekonomik arıyorsunuz budur diye sunmak ta ne innesi .? bi de g301 incelemesi yapın ciddin merkala nasıl kıyas yapacağınızı bekliyorum... bu telefnlar 6 aydır en ulaşılabilir yerlerde mevcut üstelik ...
İyi de telefonun fiyatı 300 lira değil ki? 750 liraya varan fiyatlar çıkıyor. 300'e de var. Böyle uçurumlar olduğunda, 300'e satan adamdan kuşkulanmak gerekir. Paralel ithalat mı, refurbished mi diye. Eğer o toplara girilecekse her telefonu ciddi şekilde ucuza alma imkanınız var. Bu 501'i de kim bilir kaça bulursunuz paralel ithalat ile.
http://www.kvkmarket.com/huawei-ascend-g301
abi ben bir yakınıma aldım sıfır üründü... tamam g301 tek sitede var diyelim vision var o baya yayıldı birçok sitede var huaewi vision g301 ile kapışacak nitelikte ve 300 lira o da var. hepsiburada v.s. gibi siterlerde
E şimdi piyasayı neye göre hesaplıyorsunuz onu konuşmak lazım teknoseyir izleyeninin çoğu internetten alışveriş yapmıyormu? Öyleyse bunlar en "güvenilir" sayılan sitelerde filan satılıyor vede baya yorum olmış çok satılmış öyle bir sorun olsa neler çıkardı
Şu an 301'i konuşuyoruz. Ben Hızlı Al'dan alışveriş etmiyorsam, bu telefonu yine de 300 liraya alabiliyor muyum? GM Discovery fiyatı sayesinde çok sattı ama her yerde o fiyattı. Maalesef TR'de paralel ithalat yasal olduktan sonra fiyat söylemek zorlaştı. Bizim iki kriterimiz var. Ürünün yasal ithalatçısı varsa ondan fiyat alırız. İkincisi piyasa fiyatlarına bakıp, birden fazla yerde bulabildiğimiz fiyatlara bakarız. Paralel yolları dikkate almamız mümkün değil. Kefil olamayız hiçbirine. Malum hepsi satana kadar iyidir. Ürüne bir şey olduğunda başlar macera. Ben bu telefonun piyasadaki fiyat farklarını anormal bulduğumu söylüyorum. Sebebini de bilmiyorum. Ya bu telefon paralel ya da diğerleri feci şekilde kazıklıyor milleti. Doğrusunu bilen varsa söylesin. Yoksa bu insanlar yarın düzgün teknik servis alamazlarsa vebali üzerinize olur.
Daha yorum yazmıyorum zaten çok yazdım ama sırf sinir olduğum için madem düşük gelirli insanları düşünüyorsunuz doğru düzgün araştırın be abiler... burjuva telefonları incelemekten bu fiyat aralığında sunacak ürün bulamıyorsunuz sert mert benden bu kadar... soğudum şu bir kaç incelemedir sizden...
sevki
sayın gerçekci
adamlar ellerine ne geldiyse onu inceliyorlar.
boşuna klavye delikanlılığı yapıyordun
Ziyaretçi
Abiler bu kadar dokunuyorsa izlemeyin ya, işiniz gücünüz yok mu? Üç kuruşluk tadımızı kaçırmayın.
LP ve MG, süper iş çıkarmışsınız, elinize sağlık.
ben yaklaşık 7 aydır kullanıyorum 3.güncelleme geldi bana gayet yeterli bir telefon tek şikayetim harita idi ve sonunda here magzalara geldi indirdim mükemmel çalışıyor şarj sıkıntım yok benim amacım telefondan beklentim yani şarj ı uzun gitmesi 2000 tl lik telefon alıp ayarlarını neden kısayım saçma yani bence biraz daha beklerim öncelikle ne istedigimizi bilmek lazım telefondan ama gerçekten.. anket yapsalar sadece ihtiyacımız olmayan bir sürü şey sallarız teşk..
inceleme harika olmuş, bu ve diğer telefon ürünlerine 50 TL indirim kupon için, ilgilenen arkadaşlar varsa verebilirim. http://www.hadisendeal.com/501-yellow-3.15-mp-kamera-bluetooth-fm-asha-501-sari.html