• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ozkan Erden
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 28.02.2011
  • Ozkan Erden @ozkane

    Yeni nesil drone kontrolcülerinde yükseklik sabitleme özelliği mevcut. Hatta bazı kontrolcülerde hızı da sabitlemek mümkün. İstenilen şeyi yakalamak artık eskisi kadar zor değil.

    11 Haziran 2017 - 21:39 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    @ahmed https://vimeo.com/165417579

    07 Haziran 2017 - 21:28 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    Drone ve kamera operatörü farklı; netlik genelde sonsuzda oluyor ama netleme gerektiğimnde bir operatör daha işin içine giriyor.

    07 Haziran 2017 - 10:23 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    @isasntrk O şimdilik listede değil. A7R-II alana vereceğim sanırım o lensi.

    12 Ekim 2016 - 13:34 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    @crazy_boy_2525 Tabii kutusu vs herşeyi mevcut. 10-18mm olan lens, 14mm'den sonra köşeleri karartmadan kullanılabiliyor. Ya da APS-C moduna alarak 10-18'i kullanmak mümkün.

    Bir tane de listeye yazmadığım Sony 50mm f1.8 lens olması gerekiyor ofiste biryerlerde 🙂 O uyumlu.

    12 Ekim 2016 - 13:30 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    Sadece birkaç gün kullanıldı diyelim. Durumu en iyi olan cihazlardan A7R-II.

    10 Ekim 2016 - 21:39 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Çözünürlükten öte daha sinematik görüntüye geçiş yapmamız gerekiyor diyeyim.

    10 Ekim 2016 - 21:38 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Sinema sektörüne çalışıyorum ve yaklaşık 2 senedir Red Dragon kameralarla çalışıyorum. Kiralamak yerine artık kendi kameramızı kullanmak istiyoruz.

    10 Ekim 2016 - 17:24 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Maillere bana ulaşılması sırasıyla cevap vereceğim. Bu akşam itibariyle herkese döneceğim mesajla.

    10 Ekim 2016 - 16:54 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Yok yok, herşey yolunda. Daha sinematik bir kameraya geçiş yapıyoruz. Teşekkürler.

    10 Ekim 2016 - 16:52 Beğen 4
  • Ozkan Erden @ozkane

    Pilleri iyi durumda. İkisi de aynı durumda, çok kullanılan aletler olmadılar. Her handycam'le ekstradan 1 pil daha veriyorum. 790'nın dahili hafızası daha büyük. (64GB olması lazım) .

    10 Ekim 2016 - 16:51 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Yağmurlar başlayınca bir program serisine başlayacağız 🙂

    10 Ekim 2016 - 16:24 Beğen 7
  • Ozkan Erden @ozkane

    NEX5'ler ayrıldı 🙂

    10 Ekim 2016 - 16:23 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    Selamlar,

    1. 4K çekim yaparken sensörün daha küçük bir alanı kullanıldığında çarpan 2x yerine 2.2x oluyor. Bu Panasonic'in tercihi. Eğer aynı sensör boyutu kullanılsaydı görüntüde atlama yapması gerekecekti (aliasing), ve görüntü biraz daha kötü olacaktı. Canon 1DC'de de aynı yöntem kullanılıyor örneğin.

    2. 4K'daki 8-bit grüntü, Full HD'de 10-bit 4:4:4 renk skalasına sahip oluyor. 4 tane 8-bit, 1 adet 10-bit yapıyor. Teknik detayların açıklaması şurada:
    http://www.eoshd.com/content/12140/discovery-4k-8bit-420-panasonic-gh4-converts-1080p-10bit-444

    Dolayısı ile 4K çekmenin avantajı görüntüyü Full HD kullanacaksanız da var. Renk konusunda müdaheleye daha fazla imkan tanıyor.

    3. Dahili kayıt 8-bit 4:2:0

    4. Gh3 moire konusunda kötüydü, Gh4'de ufak çatı denemeleri yaptığımda bir sorun ile karşılaşmadım. Rolling shutter konusunda 4K'da makine daha hassas oluyor ve performansı GH3'e göre biraz daha kötü. 1080p'de ise aynı diyebilirim.

    14 Haziran 2014 - 15:04 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    Kişisel olarak EM5'i denemediğim için birşey diyemeyeceğim.

    13 Haziran 2014 - 23:29 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Time lapse konusuna değinmeyi unutmuşuz, o da olsaydı 40'a dayanacaktı. Bazen kısaltamıyoruz maalesef. Hele hele böyle özel ürünlerde, hiç şansımız yok :/

    13 Haziran 2014 - 23:28 Beğen 1
  • Ozkan Erden @ozkane

    @237 rolling shutter konusunda 5D Mark III'den daha kötü değil, onu söyleyebilirim.

    Black Magic Production Camera 4K'nın bence şu anda biraz fazla eksiği bulunuyor. Önümüzdeki haftaya yetişmez ama ondan sonraki hafta onun da videosu gelecek. Yeni firmware gelene kadar sadece çok kontrollü ortamlarda çok iyi sonuçlar verebiliyor. Örneğin "banding" sorunu bazı kameralarda var. Güneşi çekerken, güneş siyah nokta olarak çıkıyor vs.

    Black Magic Pocket Cinema Camera ise daha olgun ve daha tercih edilebilir; zira RAW çekim imkanı tanıyor en azından.

    13 Haziran 2014 - 23:26 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    A7S Türkiye'ye gelir gelmez yapacağız.

    13 Haziran 2014 - 23:20 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Hollandalı firmanın kendi ürününe verdiği ad öyle. Yoksa birebir çevirisi değil. Örneğin "Spyder Cam" markası bile bulunuyor.

    Bu video daha çok teknolojinin nasıl olduğunu anlatıyor. Uygulayan firmanın bu olduğunu düşünmüyorum.

    13 Haziran 2014 - 23:19 Beğen
  • Ozkan Erden @ozkane

    Zaman bulursam gideceğim @coachya

    12 Haziran 2014 - 00:41 Beğen
  • Durum (24)
  • İnceleme (5)
  • Blog (4)
  • Yorum (183)
  • Takipçi (2449)
  • Takip edilen (385)
  • Favori (25)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Dunth DU-SP073

8

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum