Sony A7s'nin düşük ışık performansı ile ilgili bir video, oldukça etkileyici:
http://www.youtube.com/watch?v=BLIb5Kl0uT8
Diğer videolar:
http://www.youtube.com/watch?v=eYq1cwhk2Tc
Sony A7S, dahili 4K kayıt yapmadığı için ve HDMI üzerinden 4K kayıt yapan bir seçenek şimdilik olmadığından (Atomos Shogun gelene kadar), görüntü ilk başta HDMI üzerinden SDI sinyallerine dönüştürülmüş, daha sonra da BlackMagic Hyperdeck Studio ile kayıt yapılmış.
#basçek #fotoğrafçılık

ITVF fuarına gitmeyi düşünüyor musunuz @ozkane? Yayaıncılık ve kamera sistemleri üzerine önemli bir fuar.
Zaman bulursam gideceğim @coachya
5D ile ISO1600'ün üstüne çıkmazdım, Teknoloji insana "vay be!" dedirtiyor:)
Konserde grup çekimleri için çok çekici bir seçenek olarak durmakta.
@ozkane @gamsizm abi sizin ekipmanları tanıtan bir bölüm yapsanız çok güzel olur... araba çekimlerindeki slider kamera sanırım onu tanıtsanız mesela... hem rehber niteliğide taşır... 🙂
Slider ve 2 axis gimbal kullanılıyor sanırım. Bencede ekipman videosu fena olmaz. Hatta kamera ekipmanları inceleme bölümü değil bölümleri olabilir. @ozkane
gercekten vay be 🙂