Arkadaşlar yeni aldığım zenfone 5 de bi sorunla karşı karşıyayım daha doğrusu ben beceremedim hızlı ayarlar menüsündeki sahibi sçeneğini bir türlü aktif edemedim üzerine dokuduğumda kişi mevcut değil diyor.

Arkadaşlar yeni aldığım zenfone 5 de bi sorunla karşı karşıyayım daha doğrusu ben beceremedim hızlı ayarlar menüsündeki sahibi sçeneğini bir türlü aktif edemedim üzerine dokuduğumda kişi mevcut değil diyor.

Arkadaşlar hepsiburada daki zenfone 5 lite olanı değil mi? Ama özellikleri normal zenfone 5`le aynı işin aslı şu kafam karıştı.
http://www.hepsiburada.com/liste/asus-zenfone-5-a501cg/productDetails.aspx?productId=telcepasa501cg&categoryId=371946
Arkadaşlar 600-700 bandında telefon önerir misiniz? Oyun orta seviyede oynarım ama kamerası iyi olmalı tabii fiyatına göre:-)
Avea'nın yeni telefonu baya alınası olmuş.T50 gibi yine zte üretimi.S410 64 bit işlemci ama 5.0 gelir mi bilinmez.Gelirse Avea bi dominoyu yıkmış olur.Çok da güzel olur.Ama sonuçta operatör telefonu diye kuşkulanıyor insan sizce?

o bir seçenek değil zaten herkeste öyle.
Buradakinde kişi bilgisi var
Yok 2gb
Rehber de ben diye bir şey var orayı bilgilerini gir orada çıkar
Saol sonunda yaptım
bende sahip zimbirtisina basinca düzenleme cikiyor istedigin adi resmi falan seciyorsun