Avea'nın yeni telefonu baya alınası olmuş.T50 gibi yine zte üretimi.S410 64 bit işlemci ama 5.0 gelir mi bilinmez.Gelirse Avea bi dominoyu yıkmış olur.Çok da güzel olur.Ama sonuçta operatör telefonu diye kuşkulanıyor insan sizce?

Avea'nın yeni telefonu baya alınası olmuş.T50 gibi yine zte üretimi.S410 64 bit işlemci ama 5.0 gelir mi bilinmez.Gelirse Avea bi dominoyu yıkmış olur.Çok da güzel olur.Ama sonuçta operatör telefonu diye kuşkulanıyor insan sizce?

Son bir saat içinde 246 ziyaretçi, 125 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
gelmez...
Operatör telefonlarına karşıyım. Sebebini bilmiyorum hiç de sıcak bakmıyorum. 1 ay beklersen s410 lu ne canavarlar gelecek
haklısın Avea Turkcell hep aynı mantık. Piyasanın yeni snapdragonlarla dolmasını beklemek en mantıklısı
Bu cihazın alcağını editörler söylüyor sanırım bir ilk olcak gibi almasıda lazım. Ama yinede bence G7 derdim ben. Bir tek eksisi 1gb yerine 2 koysalarmış daha iyi olurdu.
TS'de inceleme çıkarsa çok iyi olur.Telefonun detaylı incelemesini bekliyorum.