Annem için bir telefon arayışındayım, Zenfone 2 kullanıyordu, bozdu 😀 Telefondan Whatsapp ve Facebook kullanıyor fazlaca. Oyun falan oynamaz, gerekli olan birkaç şey var, ilk öncelik ısınmayan bir telefon. Telefonla çok zaman geçiriyor ve Zenfone 2 de ateş gibi oluyor. En çok bundan şikayetçi. Pilinin iyi olması ve kameranın iyi olması. 2000 lira civarı olabilir. Kesin bir sınır söyleyemiyorum çünkü bizimkilerin işi belli olmuyor. Mümkünse çok narin bir telefon olmasa daha iyi. Pek dikkatli kullanmıyor telefonu. Önerilere açığım

BeğenFavori PaylaşYorum yap