Annem için bir telefon arayışındayım, Zenfone 2 kullanıyordu, bozdu 😀 Telefondan Whatsapp ve Facebook kullanıyor fazlaca. Oyun falan oynamaz, gerekli olan birkaç şey var, ilk öncelik ısınmayan bir telefon. Telefonla çok zaman geçiriyor ve Zenfone 2 de ateş gibi oluyor. En çok bundan şikayetçi. Pilinin iyi olması ve kameranın iyi olması. 2000 lira civarı olabilir. Kesin bir sınır söyleyemiyorum çünkü bizimkilerin işi belli olmuyor. Mümkünse çok narin bir telefon olmasa daha iyi. Pek dikkatli kullanmıyor telefonu. Önerilere açığım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zenfone 5 P 20 Lite
Asus düşünmüyoruz. Yazılım ve kasa kalitesi olarak rezalet Zenfone 2
@protego ikinci yazdığımı düşünebilirsin o zaman.
Telefonu tam olarak kullanmayacak biri için 2000'e çıkmaya değer mi bilmiyorum ama.o fiyat bandında sıvı soğutma ve sağlam olması yönünden Nokia 8 olabilir. Sony xperialar da sağlam görünüyorlar, gerçekte öyle midir bilemiyorum 😀
Yukarıdaki yorumda yazdığım sebepten Nokia düşünmüyoruz. 2000'e çıkılmasa da olur ama kamera biraz iyi olsun istenince mecbur gibi.
Asus kadar yanık bir telefon yok zaten.
Nokia düşünmüyorum. Ablamda Nokia var. Telefon bozuldu suya girdi, ablamın hatası ancak servis berbat. Servise gidiyor telefon bişeyi yok diye geri dönüyor. Kaç kez gitti sonuç aynı. Formatlayıp geri gönderiyorlar. İçini açıp bakmıyorlar.
Huawei'ler iyidir. Pilleri büyük oluyor.
Samsung galaxy s7 yada s7 edge ....
XZ1 ve Xiaomi Mi A1 de olabilir.
Marka takıntısı varsa Samsung J7 Pro alınabilir. Daha yüksek fiyatlı bir model olarak Xperia XZ1 alabilir.
@protego HMD'den çıkma Nokia'ların servisi Teleservice. Birçok büyük markanın da servisi bu adamlar. Yani yeni alacağın telefon da buraya gidebilir. Sadece KVK'nın falan baktığı bir telefon bulman lazım o halde. 🙂
Huawei P20 Lite tasarım olarak çok hoş ama, Xperia XZ1 de yandan göz kırpıyor. Çerçeveleri her ne kadar büyük olsa da amiral gemisi telefon. Her bakımdan P20 Lite'dan daha iyi. Fiyat olarak da aynılar. Biraz üstte S7 Edge var ama ona da artık güncelleme gelmeyeceği ortada, eskidi artık. Şu an için XZ1 ağır basıyor gibi
Bence en mantıklı olan model o. Tasarım uzun kullanımda alışılabilir ancak ilk gördüğünde nefret edercesine sevmediysen, zorla da güzellik olmaz tabii. 🙂
@baristolon Benim için sorun yok Z2 var bende zaten seviyorum tasarımını 🙂 Önemli olan anneme kabul ettirmek 🙂
XZ1 çerçeveleri dışında güzel cihaz. O da sorun değilse alınabilir. 🙂
@nuguryurtsever Bir sorayım bakayım telefonu nereye göndermişler.