Dolar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ona karşı boş değilim
O size nasıl bakıyor?
@murtozcn O boş boş bakıyor
@asafduru ama karşılıksız olmaz ki
@murtozcn Olmuyor zaten, imkansız aşk işte
muhtemelen öyle olucak
Doğru 😀
Ben hep elli liralık alıyorum. 😀
O tipler zaten adamı öldürüyor 😀
Ben de onlardanım, her seferinde 1 litre daha az((!^2)^3)^4) benzin alıyorum...
Düşünmüyorum.
En güzeli.
Dua edelim de 4.70'i dip kabul etmesin. Ederse daha da yukarı gidecektir, aksi halde 4.50-.70 gezinecek gibi görünüyor.
Komutan logar mı onun ben 😆😆
Dölar çöh gözöl ema benana 🤪
Dolar dünki kabine açıklanmasına rağmen düşmeyip aksine yükseldiği için hepimize geçmiş olsun diyorum.
Bir daha dolar iflah olmaz.Üzülerek söylüyorum.
Hiç iflah olmadı ki, şimdi olsun.
Hüzünlü, insan efkarlanıyor.
yolu açık olsun
@paheli Uzun vadeli olarak durum onu gösteriyor.Oyalamak için birşeyler bulabilirlerse doların yükselmesi ötelenmiş olur ki bu vatandaş açısından daha iyi. (Kötünün iyisi)
“Dolar iner çıkar, dolarsa ne olur, dolmazsa ne olur”
Kurdaki yükselişi kabul etmiyorum.
Zaten ben dolarla maaş almıyorum, markette herşey TL ile! Ayrıca hep 50 liralık alıyorum.
Mesela
İnek ithal + saman ithal = süt yerli
Vurma yeter ölmüşlerdir. 😀
@runforrest 😁😁 evet evet bu gidişle hepimiz aç kalacağız artık ekran kartını kemiririz
Şöyle($) bir simgesi var.
Sonbaharın başında halat kopar. Şimdi yaz, pek anlaşılmıyor. Depoyu fulleyip, fulleyip sonra çekip bir yerlere saklamak lazım.
@paheli; Ben benzini kast etmiştim ama sizin dediğinizde de olur. 🙂
Herkese yorumları için teşekkür ederim.