Yıl olmuş 2018 hala konuşarak anlaşıyoruz. Bu teknoloji neden hiç gelişmedi?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
:))
Daha tam olarak becerebilmiş değiliz, bu yüzden daha var ona.
https://i.sozcu.com.tr/wp-content/uploads/2015/05/15/yusuf-yerkel-671.jpg
Konuşarak kim anlaşıyormuş? Ben buna inanmıyorum
Aradığım mantıklı cevap. Teşekkürler.
Alttaki cevaptaki gibi olabilir mesela.
Bknz ; kütlenin korunumu yasası. Cevap hiç yemezsen sonucu değiştirir.
Şimdi bunu yazmanın sebebi çok kişiyle konuşup konuşmaktan sıkılman mı, yoksa bazılarımız gibi asosyal olup konuşacak kimsen olmadığından gereksiz mi görüyosun. 😀 😛
Konuşmanın yorucu olduğunu düşünüyorum. Daha kolay bir şekilde iletişim kurmak istiyorum.
Saglik bir sekilde istaha sahip olmak ve saglikli sicmak dunyadaki en onemli durumlar bence. Oyle ask acisi en buyuk acidir filan gececeksin, basur olunca anliyorsun.
Konuşarak mı? Millet artık durumlar üzerinden birbirine kinayeli laf sokar hale geldi. Hiç konuşmadan son görülme üzerinden direkt kavga çıkaran insanlar mevcut. 😀 Bence artık hiçbir şekilde anlaşamıyoruz.