iPhone SE 2'nin tasarımı belli olmuş. Model ismi iPhone SE 2018. Önceki model SE'den daha ufak bir kasaya sahip olmasına rağmen ekranı daha büyük.
iPhone SE : Yükseklik 123.80 mm genişlik 58.60 mm
iPhone SE 2018: Yükseklik 121.04 mm genişlik 55.82 mm
#Apple #iPhone #iPhoneSE2018

Görsel hiç gerçekçi olmasa da gerçekse kapış kapış gidecektir. Küçük telefon kıtlığına ilaç olur. Hatta donanımını kısmazlarsa satışları X ile yarışır.
Gerçek. Ünlü kılıf üreticisi Olixar sitesine ekledi bile
: https://www.mobilefun.co.uk/olixar-ultra-thin-iphone-se-2018-gel-case-100-clear-67998?
Geçmişte iPhone X'ide onlar ilk sitelerine eklemişti.
@mkyb çentikte donanım kısılmış o zaman. Görseldeki çentiği ps ile kabaca oranladım 25-26 mm civarı.
X deki çentik ise 35 mm.
@waterfallll O zaman tahminim 3D yüz taramayı koymadılar. Ama o zaman ekran kilidi nasıl açılacak ?
@cmlds29 7 donanımı kurtarır. Kameradan ve ekran ppi ından kısılmaması lazım ama. İnsanlar X deki ekranı gördü artık 🙂
iphone 5 kasasında olmayacak demişlerdi eğer böyle çıkarsa orayı yıkarlar. Direk elimdeki iphone 7’yi satar bunu alırım.
Yalnız iç donanım iPhone 7 ile aynı olacak deniyor. Sizin için ekran ve kasa harici bir fark olmayacak yani.
Görsel sankı kılıfın reklamı.
Evet.
Apple telefonları sevmememe rağmen almak isterim
Kıyamet kopar. Yiyecek ekmeği zor bulanlar sıraya girer.
Bu arada ekranda OLED olacaktır büyük ihtimalle. LCD ekranı bu kadar inceltmeleri imkansız.
Kimse de dememişki bu tek camera. Bokeh olayını Pixel 2 gibi yaparlarsa o ayrı 🙂
Zaten Apple'ında öyle bir iddası yok. Kamera muhtemelen 7'de kullanılan ile aynı olacaktır. SE serisinin bir diğer amacıda iPhone almaya bütçesi yetmeyenlere ucuz iPhone olması. Şuan 1.600'e sıfır iPhone SE alınabiliyor.
Bokeh efektininde atom muhendisliginede lanet olsun. Nedir bu bokeh bokeh bokeh olayı ya ben asla kullanmiyorum ve bunun bir teknoloji harikasiymis gibi sunulmasindan nefret ediyorum. Zira iki kamera o kadar gereksizki bokeh efektini yazilim ile bile yapmak mümkün ama niye yapıyım bu fotograftaki telefon çıksın bokeh olmayi versin çokda...
@serkanozer Senin benim isteyim istemediği önemli değil. Genele bakmak lazım. İnsanlar artık 2. kameranın yokluğunu sorgular oldu
@serkanozer Bence de hocam dün bir arkadaş pixel 2’yle bokehli fotoğraf atmıştı buraya. Tek kameralı telefon, ona rağmen hiç eksiği yok çift kameralılardan. İş Levent abinin dediği gibi kamera sayısı yarıştırmaya döndü ona yanarım ben.
G2'm bozulursa düşünürüm.
Geçmişte bundan sonraki iPhone modellerinin sayılarla değil çıktığı yılın ismini alacağı konusunda kehanette bulunmuştum. sanırım doğru çıkacak.
https://teknoseyir.com/durum/824989
Fiyatı ne kadar olur acaba
3. kamera olmadığı için almam. 2 artık sıradan.