Hepsi sacma bana gore sadece depolama alaninin kucuk olmasina katilirim. Hele sarj konusunda hic ama hic katilmiyorum. Xperia z3 compact gibi efsane sarj sureleri aldigim telefondan iphone se ye gectim ve sarj konusunda hic problem yasamadim.
Fanboy gibi olacak ama birkaç şey yazmak istedim. Kulaklık girişinin değişik olması şimdiye kadar "bana" hiçbir problem yaşatmadı. Ekranın kırılması iphone ile alakalı bir şey değil, düşürmemek lazım. 32 Gb kullanıyorum, birçok oyun ve uygulama var ama hiç sorun yaşamadım fotoğrafları da bilgisayarda yedekliyorum düzenli olarak. 3 seneden fazladır aynı kabloyu kullanıyorum hiç kopma falan yaşamadım. Batarya konusuna katılıyorum. 🙂
Iphone um yok ama çevremdeki insanlardan tek duyduğum sıkıntıları şarjlarının çabuk bitmesi. Bir arkadaşıma 2.el 5s hediye geldi şarj aletini yanına almadan evden çıkamıyor 😊 ama yeni modellerinde şarj konusunu daha iyi hale getirdikleri kesin.
Arkadaş telefonu nasıl kullanıyorsunuz ben anlamıyorum ki. Şu ana kadar hiçbiri başıma gelmedi. Şarj konusu zaten saçmalık her şeyin illa şarjı biter ki iPhone bu konuda en kötü değil.
16gb iPhone var bende ama oyun olmadığı için yetiyor gayet. Çok göreceli bir durum bu.
Şarj kablosunu insan gibi kullanan kimsenin kablosunun hasar gördüğünü görmedim ki ben de dahil buna. 2.5 yıl olacak alalı hiçbir sorunu yok daha kablonun da batarya ömrünün de. Ekranda zaten kırık çıkık yok.
Bu dediklerimi normal bir android telefonda da yapabilirsiniz insan gibi kullanırsanız hiçbir sorun olmaz.
Hiçbiri sorun değil. Ekran her telefonda kırılır. Sorun depolama ise tamamen yalan 64, 128 ve 256 gb seçenekleri var. Yeni iPhone'ların bataryaları cidden iyi gidiyor. Kabloyu da düzgün kullanırsan hiçbir şey olmuyor.
İphone 7 kullaniyorum eskiden bir kac lg telefonumda 3.5 mm jack girişi yoktu şarj giriş yerinden kulakligi takiyorduk yani bir alışkanlığım vardı 6-7 ay oldu herhalde alali hiç bir problem yasamadim
Hepsi sacma bana gore sadece depolama alaninin kucuk olmasina katilirim. Hele sarj konusunda hic ama hic katilmiyorum. Xperia z3 compact gibi efsane sarj sureleri aldigim telefondan iphone se ye gectim ve sarj konusunda hic problem yasamadim.
Fanboy gibi olacak ama birkaç şey yazmak istedim. Kulaklık girişinin değişik olması şimdiye kadar "bana" hiçbir problem yaşatmadı. Ekranın kırılması iphone ile alakalı bir şey değil, düşürmemek lazım. 32 Gb kullanıyorum, birçok oyun ve uygulama var ama hiç sorun yaşamadım fotoğrafları da bilgisayarda yedekliyorum düzenli olarak. 3 seneden fazladır aynı kabloyu kullanıyorum hiç kopma falan yaşamadım. Batarya konusuna katılıyorum. 🙂
Iphone um yok ama çevremdeki insanlardan tek duyduğum sıkıntıları şarjlarının çabuk bitmesi. Bir arkadaşıma 2.el 5s hediye geldi şarj aletini yanına almadan evden çıkamıyor 😊 ama yeni modellerinde şarj konusunu daha iyi hale getirdikleri kesin.
Arkadaş telefonu nasıl kullanıyorsunuz ben anlamıyorum ki. Şu ana kadar hiçbiri başıma gelmedi. Şarj konusu zaten saçmalık her şeyin illa şarjı biter ki iPhone bu konuda en kötü değil.
16gb iPhone var bende ama oyun olmadığı için yetiyor gayet. Çok göreceli bir durum bu.
Şarj kablosunu insan gibi kullanan kimsenin kablosunun hasar gördüğünü görmedim ki ben de dahil buna. 2.5 yıl olacak alalı hiçbir sorunu yok daha kablonun da batarya ömrünün de. Ekranda zaten kırık çıkık yok.
Bu dediklerimi normal bir android telefonda da yapabilirsiniz insan gibi kullanırsanız hiçbir sorun olmaz.
Çevremde kulaklık jackını dert eden görmedim.
kulaklık jackı 6 aylık iphone 7 kulanımı deneyimime dayanarak söylüyorum sorun olmuyor.
not: kulaklığı sık sık kullanıyorum.
Hiçbiri sorun değil. Ekran her telefonda kırılır. Sorun depolama ise tamamen yalan 64, 128 ve 256 gb seçenekleri var. Yeni iPhone'ların bataryaları cidden iyi gidiyor. Kabloyu da düzgün kullanırsan hiçbir şey olmuyor.
İphone 7 kullaniyorum eskiden bir kac lg telefonumda 3.5 mm jack girişi yoktu şarj giriş yerinden kulakligi takiyorduk yani bir alışkanlığım vardı 6-7 ay oldu herhalde alali hiç bir problem yasamadim