#akış nihayet ekran kartının gelmesiyle sistem tamamlandı. tavsiye veren herkese teşekkür ederim.
-İşlemci: Intel Core i7 7700K Soket 1151 4.2GHz 8MB Önbellek 14nm
-İşlemci Soğutucusu: MSI CORE FROZR L GAMING ISLEMCI SOGUTUCUSU
-Anakart: MSI Z270 TOMAHAWK ARCTIC Intel Z270 3800MHz (OC) DDR4 Soket 1151 ATX
-Ram: Crucial 16GB(1x16GB) Ballistix RED 2400MHz DDR4 PC Ram Bellek (BLS16G4D240FSE)
-EkranKartı: MSI Nvidia GeForce GTX 1080 GAMING X 8GB 256Bit GDDR5X (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (GTX 1080 GAMING X 8G)
-SSD: Sandisk SSD Plus 480GB 530MB-445MB/s Sata 3 2.5" SSD SDSSDA-480G-G26
-Güç Kaynağı: High Power 750W 80+ Gold 14cm Fanlı Tam Modüler Güç Kaynağı (HPS-750GD-F14C)
-Kasa: CORSAIR Carbide Series SPEC-02 KC-CC-9011051-WW PSU Yok Mid-Tower
Ekleme: HDD: Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM 64MB Cache Sata 3 Sabit Disk ST1000DM010
Ekleme 2: PIONEER BDR-209EBK 128GB 16X BLU-RAY / DVD / CD MULTİLAYER YAZICI


Hangi kart numarasından çektiğinizi de paylassaydiniz keske. Hayırlı olsun bari. 7700 ile lol ve CS de başarılar 🙂
Hayırlı olsun.
144hz monitör de aldıysanız veya varsa daha iyi olur😀 Hayırlı olsun
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun.
Ekran kartını amazondan mı amıstınız. Ne kadara geldı gümrük falan iade ile birlikte.
@act cok ıyı almıssın ya.
Ramniye tek kanal ?
Daha sonra aynısından alıp yapacağım.
@act 32 GB rami ne yapacaksınız bu sistem 16 gb ram falzasıyla yetercektir. 2X 8 şeklinde alsaydınız performansınız bir miktar daha iyi olacaktı. Band genişliği özellikle multiplayer oyunlarda etki ediyor.
@sangreal_1905 Adam iki ayda bir sistemi yenilemeyecek herhalde usta. Uzun ömürlü olur boşver ilerde alınacaksa iyi yapmış. Fazla ramin zararı olmaz.
#hardwareporn
Egzoz fan önerim.
http://s.aliexpress.com/ueyYRVN3
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Kasaya dikkat et su falan dökülür gözüm kaldı 😀
@act Güzel olmuş sistem hayırlı olsun.
Güç kaynağını ters takmışsınız.
Fanın altta olup alttan temiz havayı çekmesi gerekirdi.
Bağladığınız şekilde, güç kaynağının içine ekran kartından atılan sıcak havayı çekiyor ve güç kaynağının fazla ısınmasına sebep oluyor.
Aynen psu ters
siz söyleyince fark ettim bende 🙂 hemen değiştirdim. teşekkürler.
Hayırlı olsun çok güzel sistem olmuş, amaç oyun mu?
Teşekkürler. Genel oyun ama Video edit işleri de yapılacak.
@act Anladım pişmiş aşa su katılmaz ama, işlemci belki ryzen 1700 düşünülebilirmiş belki oyun dışı amacı da olunca. Ama bu hali ile de canavar gibi güle güle kullanın 🙂
Seni çılgın... HDD koymamışsın 😀
Sistemi okurken belleği ilerde iki katına çıkaracağını anladım, yalnız merak ettim ekran nedir?
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan...
HDD ekledim geçen hafta sisteme Seagate Barracuda 1TB 3.5" 🙂
Ekran biraz eski yeni almadım henüz ama sıkıldım açıkçası sistemi satıp (satabilirsem) playstation alayım diyorum.
@act 1080 almışsın hakkını verecek bir ekran lazım ona 🙂
1860 dolar 🙂
Beyaz parçalar çok ilgimi çekiyor. Anakart ve soğutucu çok güzel olmuş. Ekran kartı olarak da tasarım anlamında şu çok yakışırdı: 😀
https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1070-Ti-Titanium-8G
Kasa olarak da şu:
https://www.hepsiburada.com/nzxt-s340-elite-beyaz-atx-kasa-p-HBV0000029PRR
ya da şu:
https://www.hepsiburada.com/cooler-master-masterbox-5-usb3-0-x-2-midtower-beyaz-glossy-panel-moduler-kasa-rc-mcx-b5s2-wwnn-01-p-HBV0000018JXT
Böyle bir şey yapmak istiyorum ama bu dolar kuruyla hayal oldu artık. Ben kasama iyi bakayım en iyisi. 😀
zamanında bir hevesle kurdum sistemi. doğru düzgün oyun bile oynamadım. 3 ay sonra satmaya karar verdim 🙂 şimdi kalan parçaları satıyorum