Asgari ücret 1400 tl. Bunlar ne yapıyor böyle ya. Daha 1 yıl önceydi bir telefona 3 bin lira verilmez diyorduk artık en son çıkan telefonlar ülkede 5000 tl yuh!!
128 GB Iphone 7 Plus fiyatına Samsung S8+ almak. Güldürmesinler 🙂 Ben Iphone 7 Plus 128 GB'ı nakit 4000 bin TL ye almıştım. Şu an 5000 TL fiyatı var. Yani fiyatı düşeceğine arttı. Iphone 8 çıktığında da fiyatı düşecek ama belli seviyeye kadar. Peki bırakın S9'u note 8 geldiğinde bunun fiyatının aynı olacağını mı sanıyor sunuz? Android demek telefonu satarken zarar etmek demek. Servis olayına ise hiç girmeyeceğim. Daha 2 gün önce kardeşim bu iphone'un ekranı soluk dedi, sıfır iphone'la değiştiler hem de aynı gün. Samsung bu fiyata çıktığına göre herhalde servisleri de Apple gibi çalışacaktır, eh, yani, en azından alacak adamların bunu beklemesi gerekir!
@emin sana da 720 dolar amerikalıya da 720 dolar, Ortalama bir hayat süren bir amerikalı için oldukça iyi bir fiyat, ben yıllar önce nokia telefonlarına bin liraya yakın para veriyordum. Sonuç olarak telefonların fiyatı 1200 dolar-1500 dolar olunca işte o zaman dünya genelinde pahalı deriz. Ülke olarakta marka olmayan telefonlara yöneliriz. HAMDOLSUN.
@emin alım güçleri bu cihazları almaya engel mi peki? Değii dimi. Ama senin alım gücün için konuşursak büyük engel. Demek ki Onlar kendi alım gücü haklarını ellerinde tutmat için şimdiden seslerini çıkartıyorlar bu kötü bir şey değil, fakat bana göre fiyatları gayet normal.
Herkez parayı yüksek bulmuş ama bana hiç yüksek gelmedi, tmm telefon pahalı yurtdışında bile ama bizim türkiye şartları için on numara fiyat. Telefonun fiyatından ziyade bizim aldığımız maaşlar düşük,paramız değer kaybediyor enflasyon artıyor ama maaşlar aynı ekonomik krizin eli kulağında. Ha bide bundan sonra tanıtılan her telefon pahalı veya 5000 seviyesinde olacak. Günümüz dünyasının orta segmentini lüx segment fiyatına alır olduk şu hale bak.
Başkası yapmadan ben yapayım.
Patlattıkları Note 7 leri de millete kitlemişler anlaşılan.
Bu paraya ada alınır.
Asgari ücret 1400 tl. Bunlar ne yapıyor böyle ya. Daha 1 yıl önceydi bir telefona 3 bin lira verilmez diyorduk artık en son çıkan telefonlar ülkede 5000 tl yuh!!
@yhackup Aynen oda doğru aslında. 4000 tl si olan adam android almazda
Yeni Türkiye güzel fiyatlar
5000 olsa alamayacaktık iyi ki 4999tl
kurtar bizi mi 6
.
Dolara göre iyi fiyatlar, yoksa ülkede herkes memnun her şeyden ah şu haçlılar olmasa 🙂 daha neler olurda işte 🙂
Epıl pahalı. Pis kaka epıl.
Abi ben benim Mac'i 3 bin küsür liraya ikinci el aldım. Bir ton laf eden oldu. Birinin elinde şu telefonlardan görmeyeyim, tefe korum.
Hic bir telefon bu kadar para etmez. Bu ne la!!
Çok iyi patlıyor diyorlar.
128 GB Iphone 7 Plus fiyatına Samsung S8+ almak. Güldürmesinler 🙂 Ben Iphone 7 Plus 128 GB'ı nakit 4000 bin TL ye almıştım. Şu an 5000 TL fiyatı var. Yani fiyatı düşeceğine arttı. Iphone 8 çıktığında da fiyatı düşecek ama belli seviyeye kadar. Peki bırakın S9'u note 8 geldiğinde bunun fiyatının aynı olacağını mı sanıyor sunuz? Android demek telefonu satarken zarar etmek demek. Servis olayına ise hiç girmeyeceğim. Daha 2 gün önce kardeşim bu iphone'un ekranı soluk dedi, sıfır iphone'la değiştiler hem de aynı gün. Samsung bu fiyata çıktığına göre herhalde servisleri de Apple gibi çalışacaktır, eh, yani, en azından alacak adamların bunu beklemesi gerekir!
Türkiye'de telefon satmak güvenlik riski. İkinci el almak çok daha büyük güvenlik riski.
Şimdi androidçiler düşünsün 😀
Evet iyi koymuşlar.
fiyatı dolar cinsinden normal, tl cinsinden bakarak bir birinize dert yanmaktansa buna neden olanlara sesinizi çıkarın.
@emin sana da 720 dolar amerikalıya da 720 dolar, Ortalama bir hayat süren bir amerikalı için oldukça iyi bir fiyat, ben yıllar önce nokia telefonlarına bin liraya yakın para veriyordum. Sonuç olarak telefonların fiyatı 1200 dolar-1500 dolar olunca işte o zaman dünya genelinde pahalı deriz. Ülke olarakta marka olmayan telefonlara yöneliriz. HAMDOLSUN.
@emin alım güçleri bu cihazları almaya engel mi peki? Değii dimi. Ama senin alım gücün için konuşursak büyük engel. Demek ki Onlar kendi alım gücü haklarını ellerinde tutmat için şimdiden seslerini çıkartıyorlar bu kötü bir şey değil, fakat bana göre fiyatları gayet normal.
Herkez parayı yüksek bulmuş ama bana hiç yüksek gelmedi, tmm telefon pahalı yurtdışında bile ama bizim türkiye şartları için on numara fiyat. Telefonun fiyatından ziyade bizim aldığımız maaşlar düşük,paramız değer kaybediyor enflasyon artıyor ama maaşlar aynı ekonomik krizin eli kulağında. Ha bide bundan sonra tanıtılan her telefon pahalı veya 5000 seviyesinde olacak. Günümüz dünyasının orta segmentini lüx segment fiyatına alır olduk şu hale bak.