Teknoseyir'de nelerin olmasını isterdiniz? Mesela ben gönderilerimi sadece istediğim kişilerin görmesini #isterdim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Daha kullanışlı site tasarımı ve haftalık canlı yayınlar #isterdim
Olması gereken herşey var bence
Bootstrap kullanmamasını (Sevmiyorum. 🙂 ), Gamende sekmesinin kaldırılmasını, sadece siteyi ilgilendiren konuların site üzerinden duyurulmasını, menüdeki kategorilerin üzerine gelince değil basınca açılmasını, site kurallarının detaylandırılmasını.
İlk aklıma gelenler
Ağrı kesici özelliğinin olmasını. 🙂
Mobil uygulamasinin olmasini ve daha genis kitleye ulasabilmesini
Sağ taraftaki gereksiz etiketlerin etiket naziliğiyle yok olmasını.
Levent Pekcanın.
Gamende sekmesinin kalkmasini hehehe. Bir gamende vardi o ne oldu..
Beğenmedim tuşu olsun. Gereksiz yorum yazmayalım.
Engelleyen adamları görelim. Biz de kendisini engelleyelim. Hoş kimseyi engellemiş değilim.
Bir de ana söylem altında kileri açmadıkça görünür olmasın. Olaylar kayboluyor yorumlardan.
+1
Profile geçtiğimde de gönderi paylaşabilmek.
Bildirim tuşunun yanındaki kaleme hiç bastınız mı?
@onrdrsy Demekki UX de bir sıkıntıı var hocam ben bulamamıstım onu anasayfadaki gibi direk altta olmaması ıcın sebep ne ? 😀