Baş ağrısı için hastaneye geldim doktor bekliyoruz. Benim sıram sabah ilk saatte. Sekretere sordum ne zaman gelir doktor dedim, birazdan gelir dedi normal. İçeride bekleyeyim mi ilk sıra bende dedim. O dedi şansa bağlı herkes kapıya dalacak doktor gelince ilk giren sırayı kapar dedi. Ya bunun yaşlısı var bilmemesi var. İşleyiş şekline bakar mısınız.

BeğenFavori PaylaşYorum yap