Böyle giderse öyle olur evet doğru. Bu inişler çıkışlar alsatçılara yarıyor başka bir şey değil. Kural belli Elindeki parayı altına çevir bırak, Faizden uzak dur, gereksiz harcamalar yapma. TL şöyle olmuş Dolar böyle olmuş çokta tın.
ne yazık ki düşündüğünüz gibi değil, bir japon 100 yen ile bir çok şey alabilirken sen 3.5tl ile onun alabildiklerini ülkende alamıyorsun.... 100 yen de 3.5tl gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. Yani durum parabirimindeki sıfırın bol olması veya olmaması değil, paranın alım gücü önemli. Japonyada asgari ücret 5bin tl den fazlaya denk gelmekte.(yen'e çeviremedim siz çevirirsiniz) Ne demek istediğimi anlamışsınızdır umarım. Rakamlara bakarak ooo bizden beteri varmış demek istiyorsanız bulursunuz tabi ama japonya buna çok yanlış bir örnektir.... 😀
Japonya ile ilgili bilgi almak isterseniz en basitinden youtube'da oldukça bol video var.
Klasmandan baktığımızda Meksika ile yarışıyoruz. Not: Meksika yaşam damarı ABD'de Trump'ın direk hedefi oldu.En kötü performansı gösteriyordu. Bizim en negatif ayrışan ülkelerle yarışıp bayrağı kapmamızın sebebi de siyasal ve güvenlik. Hiç bir şeyde standartların olmaması islamcılık vesaire.
Vay be. Çok yazık.
Bu fotoğrafı kaydediyorum ve arşivlerime atıyorum. Bakalım bi 10 sene sonra ne olacağız
benim korkum 10 sene sonra olacak mıyız. 1 yıl gibi kısa sürede dolar hayal edemeyeceğimiz yerlere geldi.
Geçen eski incelemelerde dolar 2 lirayı buldu demenize rastlamıştım. Gülsek mi ağlasak mı 🙂
1dolar 10 Tl olunca paradan bir sıfır atıcaz yeniden 10 Tl olana kadar döngüye devam.
maaşlardan da bir 0 atılmayacaksa olur tabi 😀
Böyle giderse öyle olur evet doğru. Bu inişler çıkışlar alsatçılara yarıyor başka bir şey değil. Kural belli Elindeki parayı altına çevir bırak, Faizden uzak dur, gereksiz harcamalar yapma. TL şöyle olmuş Dolar böyle olmuş çokta tın.
valla kart Mart yok kalmadı ama mecbur kredi çektik bir bataktan kurtulduk bi diğerine girdik ülke bu durumda
Bence sakin olmalıyız. 🙂
ne yazık ki düşündüğünüz gibi değil, bir japon 100 yen ile bir çok şey alabilirken sen 3.5tl ile onun alabildiklerini ülkende alamıyorsun.... 100 yen de 3.5tl gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. Yani durum parabirimindeki sıfırın bol olması veya olmaması değil, paranın alım gücü önemli. Japonyada asgari ücret 5bin tl den fazlaya denk gelmekte.(yen'e çeviremedim siz çevirirsiniz) Ne demek istediğimi anlamışsınızdır umarım. Rakamlara bakarak ooo bizden beteri varmış demek istiyorsanız bulursunuz tabi ama japonya buna çok yanlış bir örnektir.... 😀
Japonya ile ilgili bilgi almak isterseniz en basitinden youtube'da oldukça bol video var.
Klasmandan baktığımızda Meksika ile yarışıyoruz. Not: Meksika yaşam damarı ABD'de Trump'ın direk hedefi oldu.En kötü performansı gösteriyordu. Bizim en negatif ayrışan ülkelerle yarışıp bayrağı kapmamızın sebebi de siyasal ve güvenlik. Hiç bir şeyde standartların olmaması islamcılık vesaire.