Dostlar deneyiminize ihtiyacım var. İstanbulda öğrenciyim ve öğrenci evinde tek başıma yaşıyorum. Uzun zamandır bilgisayar almayı düşünüyorum bi miktar da para biriktirdim ama adam akıllı oyun deneyimi için 3.000 ₺ civarında bir miktarı gözden çıkarmak gerekiyor onun yerine #playstation4 almak gibi bir düşüncem var sizce mantıklı mıdır ? Bana ekstra ne kadar masrafı olur oyun dışında ? #TeknoYardım #Sony #ps4
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yıllık PSNPLus aboneliği var ₺150. Ama psn kardeşliği ya da ikinci el oyun ile konsoloyun gibi yerlerden alarak, son çıkan oyunları günü gününe takip etmeden bayağı oyun oynarsın. Hatta PS4Pro bile düşünebilirsin bütçen yeterse. Tabi olay nasıl bir oyuncu olduğuna geliyor hepsinin başında.
ya aslında çok oyun oynayan bir insan değilim ama en azından battlefied 1 i oynamak istiyorum.
Oyun dışında PS Plus maliyeti olur yıllık 150 lira. Tabii televizyonunuz veya monitörünüz varsa. Başka bir maliyeti olmaz 🙂
Malesef öğrenci evi TV eksiğim var. Gözümü 150 lira değilde oyunlar korkutuyo.
2-3 oyun oynarım bide psn'nin verdiği oyunlar bana yiter dersen 150 gayme senelik online hizmet bedeli var. 2-3 oyun da kendi oyunları olsa 300-400 gayme de o eder.
Çok zamanım olacağını düşünmüyorum ama en azından canım sıkıldığında multi bir kaç oyun oynamak istiyorum
50 şiraya psn key satan yerler var ancak sadece online oynanıyor indirim ve ücretsiz oyunlardan yararlanılamıyor
Nasıl yani ? Demek istediğinizi tam anlamadım.
@berkanaksit PS plus varya 150 tl yıllık onun yıllık 50 tl olanı var ama sadece online oynayabiliyorsun diğer Plus işlevleri geçerli olmuyor
Bu arada bölümünü yazmamışsın, ayrıca işini görecek bilgisayarın var mı? yarın öbür gün ödev yapmak, araştırma, proje, dönem sonu, bitirme projesi gibi durumlar olursa PS4 ile biraz zor yaparsın 😀
İşletme okuyorum. Okul sağolsun i3 işlemcili kötünün iyisi bir pc verdi onunla yetiniyorum(cs go 30 fps 😀 )
sende para çok, ikisini de alırsın, sarsmaz seni.
Dostum para çok değil ama bi öğrenci için iyi denebilecek bi maaşım var. Aylık masrafımdan arttırdıklarımla birşeyler yapmayı düşünüyorum.
ps4 pro al 2.el oyunlarla tertemiz oynarsin
Doğru söylüyorsun ama 4K tv alamam ondan dolayı çok mantıklı gelmiyo. Tabi işin gelecek kısmı da var VR a sararsam PS4 pro almadığım için pişman olucam
@berkanaksit 4k tv isini gec 1080p downgrade yapar konsol goruntu dahada iyilesir saten 4k caliscak oyun sayili olur ondan 4kyi hic dusunme onun daha zamani var
Başkasına topladık...:=))) Monitör+Klavye+Mouse ilave et... İsteğe bağlı SSD alınabilir...
TeknoBiyotik PC Konfigüratör
İşlemci: Intel Skylake Core i3 6100 3.7GHz 3MB Cache LGA 1151 İşlemci - 118,81$ + KDV = 450,03 TL
Anakart: *MSI Z170-A PRO Intel Z170 3200MHz O.C DDR4 ATX Anakart - 99,00$ + KDV = 374,99 TL (Sihirbaza Özel Fiyat !!!)
Bellek: *Team 16GB(2x8GB) DDR4 ELITE+ 2400MHz Bellek (TM4E240082RD) - 80,50$ + KDV = 304,92 TL
Ekran Kartı: *MSI Radeon RX470 GAMING X 4G 4GB 256Bit GDDR5 Ekran Kartı (RX 470 GAMING X 4G) - 247,17$ + KDV = 936,23 TL
HDD: Toshiba 1TB 7200 RPM 32MB Ön Bellek 3,5" SATA III DISK (DT01ACA100) - 46,90$ + KDV = 177,64 TL
Optik Sürücü: LG GH24NSD1 24X Sata Bulk Siyah DVD-RW - 19,90$ + KDV = 75,38 TL
İşlemci Soğutucu:
Kasa: Zalman Z3 Plus 600W Mid Tower Kasa/Siyah - 117,50$ + KDV = 445,07 TL
________________________________________
USD TOPLAM: 729.78$ + KDV
TL TOPLAM: 2764.25 TL
Abi sistem çok güzel ama anakart sanki biraz pahali. Anakarttan kesinti yapılıp i5 işlemci alınabilir.
@brnspawn Usta Z170 çipset anakartlara baktında mı konuşuyorsun...:=))) Bir bak istersen...
@kadirg1976 Z 170 e gerek yok bu sisteme H110 yeter yada B150
@kadirg1976 ben işlemciyi destekleyen çipsetli daha uygun bir anakart alınıp fiyattan tasarruf edilebilir düşüncesindeyim 😀
@furkanemir @bmspawn olabilir bizde kampanya var dedik fikir versin istedik... İleride belki crossfire yapar dedik... Kızman...:=)))
Abi dediğim gibi öğrenci evinde yaşıyorum gelecek neyi gösterir bilemiyorum masaüstü biraz riskli geliyor bana. Allah korusun birşey olur evden çıkmam gerekir satsam satılmaz atsan atılmaz.
@berkanaksit Atma sen, ben evime kabul ederim sokakta bırakmam masaüstünü...:=)))
@kadirg1976 kızmıyorumki fikir belirtiyorum sonuçta işlemciyi yüksek almak daha mantıklı bence anakart doğrudan performansımızı etkilese tamam iyisini alalım ama yükü üstlenen şeyler gpu ve cpu olduğu için tavsiyemi cpu yönünde kullandım
Evet, PS4 aldım. 5 yıl olmuş, hala severek kullanıyorum.