Dimi bide TV de sansür konuyordu böyle şeylere. Hayır işin ilginci o karede buzlama oluyor ya mesela, normalde dikkatimi çekmeyen köşeye gözün kayıyor, o ne orada diyorum. Mesela rakı var, oo diyorum ne güzel be daha çok canım çekiyor. 😆 Buradan sevgili RTÜK'e teşekkürlerimi sunuyorum. 🙂
olmamış der şimdi 😀
tabi ki de onun gibi elitist olamayız 🙂
yeni rakı o bardağa gitmemiş 😀
başka temiz bardak kalmamış. Kaldı ki ouzo'yu da hiç sevemem 😀
Allah razı olsun. İnşallah bir gün beraber olsun. 🙂
Muhabettin bol olsun.
İnşallah daim olsun.
Afiyet olsun 🙂
teşekkürler 🙂
BF4 nerede? 😀
BF4 'ü profesyonellere bırakıyorum 😆
Teşekkürler 🙂
Işıklı mışıklı onun tabiri ile p**yon klavyesi eksik 😀
Klavye ışıklıda öyle her renk yok (paramız yetmedi 😆 ). Sadece mavi var
İzindeyiz 😆
Afiyet olsun, ayran önemli tabi 🙂
rakı var rtük ban 😛
Bildirim yaptım sansürsüz içerik 😀
Dimi bide TV de sansür konuyordu böyle şeylere. Hayır işin ilginci o karede buzlama oluyor ya mesela, normalde dikkatimi çekmeyen köşeye gözün kayıyor, o ne orada diyorum. Mesela rakı var, oo diyorum ne güzel be daha çok canım çekiyor. 😆 Buradan sevgili RTÜK'e teşekkürlerimi sunuyorum. 🙂
Yanı üzerime gelmeyin ama yukarıdaki konuşmadan rahatsız oldum, biraz daha dikkatli olmak lazim. "Allah razı olsun , inşallah"
+18 Sakıncalı ve kötü örnek teşkil eder 😀
onu bana değil sevgili lawnmower'a söyleyin. Gençleri kötü alışkanlıklara özendirip. Kötü planlarına alet ediyor bizi 😀
Böyle daha güzel.
ooo güzel sofra afiyet olsun 🙂
@krky26 Üstünüze gelecek en son insanlarızdır muhtemelen. Neden rahatsız oldunuz öğrenebilir miyim ?
ayyaş yunuz