Yasin İLKAYA @yasinilkaya 10 Mart 2016 - 12:55 Girişimcilik, farklı olmaya cesaret edebilmekti BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 13 1 1 10 ufak @ufak Belki de linux kullanıyor XD 10 Mart 2016 - 13:06 Yanıtla Beğen 1 Mehmet Aybars Işken @kahraman810 Helal olsun be. 😀 10 Mart 2016 - 13:27 Yanıtla Beğen 1 Cem KOÇ @cemkoc belli ki bursludur 🙁 10 Mart 2016 - 13:35 Yanıtla Beğen 3 Kadir Gündüz @kadirg1976 Ben ekonomik anlamda ACER firmasını seviyorum...:=))) Taiwan, Çinden iyidir... 10 Mart 2016 - 13:42 Yanıtla Beğen cengiz @cengiz Stajer maaşıyla geçiniyordur. 10 Mart 2016 - 13:50 Yanıtla Beğen 1 Yasin İLKAYA @yasinilkaya çoğu firma stajere maaş vermiyor 🙁 🙁 10 Mart 2016 - 13:51 Yanıtla Beğen 2 cengiz @cengiz Hadi ya benim halim iyiymiş gene 10 Mart 2016 - 13:52 Yanıtla Beğen 2 Mehmet Aybars Işken @kahraman810 .:O Stajyere maaş mı . :O Neresiymiş orası. :O . 😀 10 Mart 2016 - 16:12 Yanıtla Beğen Ahmed Erdoğan #_# @aerdogan17 büyük cesaret arkadaşı gönülden tebrik ediyorum "parayı bulunca bozuldu" dedirtmemiş kendine 😀 10 Mart 2016 - 14:06 Yanıtla Beğen 1 Atilla Durmaz @limonlusoda Bir de linux kullanıyormuş ^^ gerçek farklılık 😉 10 Mart 2016 - 16:37 Yanıtla Beğen İptal
Belki de linux kullanıyor XD
Helal olsun be. 😀
belli ki bursludur 🙁
Ben ekonomik anlamda ACER firmasını seviyorum...:=))) Taiwan, Çinden iyidir...
Stajer maaşıyla geçiniyordur.
çoğu firma stajere maaş vermiyor 🙁 🙁
Hadi ya benim halim iyiymiş gene
.:O Stajyere maaş mı . :O Neresiymiş orası. :O . 😀
büyük cesaret arkadaşı gönülden tebrik ediyorum "parayı bulunca bozuldu" dedirtmemiş kendine 😀
Bir de linux kullanıyormuş ^^ gerçek farklılık 😉