Yine gaza geldim şu oyunların hepsine 450TL para verdim. İyi mi ettim kötümü ama oldu bi kere. 1 yıl daha oyun almam diye avutuyorum kendimi 🙂

#akış #Oyun #Gamende #ps4

BeğenFavori PaylaşYorum yap