PSU yu 550-600w yapsaydın. ileriye yatırım. Şimdi yeterli olsada ileriyide düşün. PSU her sene değerinden birazını harcar. Ben aldığım 600w psu'yu 6-7 senedir kullanıyorum. Arada 2 sistemi değiştirdim. O kaldı.
450 Watt mı? İnşallah sorun çıkarmaz. Şimdi sorun çıkarmasa bile 1 yıl sonra çıkarabilir PSU'ların verimlilikleri kullandıkça düşer ama 450 Watt yetmez bence. 12 V kanalından ne kadar verebilir ki o?
408 yazıyor sitesinde. gerçi diğer kanalları da toplayınca baya fazla oluyor. bir hata olabilir. ama bu sitemin max tüketeceği 300w dir
fazlasına gerek yok.
@frt 450'nin verimlilik kaybından dolayı sisteme vereceği zaten 360 Watt. Bunun diğer parçaları da var. Anakart hdd ram az olsa onlar da enerji yiyor, ortalama 300 watt çeker bu sistem. 550 alıp keyfine baksaymış keşke..
ortalama 300watt çeker demişsiniz o yüzden öyle dedim. ortalama 300w değil maximum 300 watt çeker. Ki hiç bir oyunda cpu+gpu'nun full güç çekeceğini sanmıyorum. Sürekli bir şekilde render yapılmayacaksa yeterli olur en az 5 yıl kadar.
Hocam şu anki laptopım 500 gb hd si var, c: 120 gb, gerisi D şeklinde, şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadım, evde fazla 1 tb harddiskim var onu da takacam, sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
O ne ya birde kargo ücreti alınmış. SSD iyi demiyorlar. O psu yetermi bilemedim şimdi aslında yeter ama yinede yük altında görmek lazım. Ama genel olarak Mini olduğu için sıkıntı olmaz.
Hangi site güzel sistem bu arada.
Teşekkürler, hızlıal.com
Hayırlı olsun. GÜle güle kullan.
Teşekkürler
hangi site ?????????
Hizlial.com
Hayırlı Olsun
PSU yu 550-600w yapsaydın. ileriye yatırım. Şimdi yeterli olsada ileriyide düşün. PSU her sene değerinden birazını harcar. Ben aldığım 600w psu'yu 6-7 senedir kullanıyorum. Arada 2 sistemi değiştirdim. O kaldı.
Mini itx olduğu için çok bir şeyi değiştirmemeyi düşünüyorum, o yüzden bunda karar kıldım
450 Watt mı? İnşallah sorun çıkarmaz. Şimdi sorun çıkarmasa bile 1 yıl sonra çıkarabilir PSU'ların verimlilikleri kullandıkça düşer ama 450 Watt yetmez bence. 12 V kanalından ne kadar verebilir ki o?
408 yazıyor sitesinde. gerçi diğer kanalları da toplayınca baya fazla oluyor. bir hata olabilir. ama bu sitemin max tüketeceği 300w dir
fazlasına gerek yok.
@frt Vallahi büyük kumar oynamış arkadaş..
4460 in tdp si 84w, 70 ler ise 150 civarı. yani fazlasıyla yeter 450w güç kaynağı. 4-5 yil sonra çok yıpranırsa yeni bir psu alınır.
@frt 450'nin verimlilik kaybından dolayı sisteme vereceği zaten 360 Watt. Bunun diğer parçaları da var. Anakart hdd ram az olsa onlar da enerji yiyor, ortalama 300 watt çeker bu sistem. 550 alıp keyfine baksaymış keşke..
bu 300 watt ı full yük altında çekiyor, idle konumdayken max 70-80 watt çeker bu sistem.
@frt Boştayken ne çektiği önemli değil yük altında mavi ekran atacaksa bir anlamı yok 🙂
ortalama 300watt çeker demişsiniz o yüzden öyle dedim. ortalama 300w değil maximum 300 watt çeker. Ki hiç bir oyunda cpu+gpu'nun full güç çekeceğini sanmıyorum. Sürekli bir şekilde render yapılmayacaksa yeterli olur en az 5 yıl kadar.
Bu watt işini ölçme imkanımız var mıdır? Program falan, ölçüp paylaşabilirim
@ferdem Programla olmaz cihazı var onun, ama intte psu güç ölçme yazarsanız hesaplama siteleri var.
Güç kaynağının kafanı ütüleme ihtimali çok yüksek. Fanı yuksek devir donebilir, yuk oranı yukarlarda olduğu için.
Tam tersi diye biliyorum ben 😀 bugüne kadar da kimle konuştuysam öyle dedi sen yanlış biliyor olabilir misin 😀
4gb az olmuş. 8 iyi olurdu
ram 8 zaten 2x4 almış
970 ile 980 arasındaki fiyat farkı nedir?
SSD olmamış
Hocam şu anki laptopım 500 gb hd si var, c: 120 gb, gerisi D şeklinde, şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadım, evde fazla 1 tb harddiskim var onu da takacam, sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Boyutundan kestetmedim V300 serisi sıkıntı (çöp)
valla aldık bi kere napalım
hangi site ?
Hızlıal.com dostum
eyvallah
O ne ya birde kargo ücreti alınmış. SSD iyi demiyorlar. O psu yetermi bilemedim şimdi aslında yeter ama yinede yük altında görmek lazım. Ama genel olarak Mini olduğu için sıkıntı olmaz.
Keşki en az 550w psu alsaydınız.