Bir oyuncu yorumu: " I'm Bread'i de yasaklasınlar, ekmek yere düşüyo günah." #minecraft
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sözlükte biri domuz yeniyor ondan yasaklanmıştır diye yazmış.Olabilir aslında,beklenir...
Tüm oyunları yasaklasınlar, karakter yaratıyorsun, şirk koşuyorun!
pesde futbolcu yarattım lan ben kaç kere ;(
iPhone rehberinde "kişi yarat" var!!11!! Tez yasaklanmalı.
Neye dur diyor?
@lk Minecraft'ın nesi kötü?
bizim yeğenler oynuyor geçen bana dayı cehenneme seni götüreyimmi diyordu anlamadım ne dedi diye snaırım kazdıkça cehenneme gidiyormuşsun 🙂
Yeğeninizin cehennem dediği yer, yerin altındaki volkanik yer altı mağaraları. Yunan mitolojisinden kalma bir inanç çizgi filmlerde de işlendiği için cehennem yerin altında lavların aktığı bir yer olarak ufaklıkların akıllarında kalıyor 🙂
"Dua edin ki, inançlılar sizin gibi sataşmıyor size. Zira, inanmayan birisi sadece boş tenekedir. "
Hiç sataşmamışsınız(!). Çok duacım size @wise. Diğer arkadaşların yaptığının aksine de inatla sizi engellemeyeceğim 🙂
yasak ile hirbir yere varilmadi, varilmaz da.
bu basli basina kisinin tercih ozgurlugunu kisitliyor.