https://x.com/gulbenergendegl/status/2061893096468591013?s=46
Leblebi gibi kullanmaya başladılar bunları. Kilo tabii ki iyi bir şey değil ama kimisi doktor kontrolünde olmadan kullanıyor gördüğüm kadarı ile yorumlardan vs.
https://x.com/gulbenergendegl/status/2061893096468591013?s=46
Leblebi gibi kullanmaya başladılar bunları. Kilo tabii ki iyi bir şey değil ama kimisi doktor kontrolünde olmadan kullanıyor gördüğüm kadarı ile yorumlardan vs.
Mounjaro 5.dozu uygulamaya karar verdim ara vermemek gerekiyormuş. 2.5 luktan 5 liğe geçtim . etkilerini yarın yazarım. pic.twitter.com/muPrHNRY7V
— Gülben ama Ergen değil (@gulbenergendegl) June 2, 2026
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bırakınca eski haline geliyor hatta daha kötü olanlar var
E tabi iştahı kesiyor. Bırakınca eskisi gibi hatta daha çok yersen sonuç kaçınılmaz.
@tongyabguhan34 Bu ilaçların esprisi iştahı mı kesmek sadece? Ben daha kompleks bir ilaç sanıyrodum. Mesela fazla yemeyen ama hala kilo veremeyenler için.
@alaria yapay zeka böyle dedi : Hayır, sadece iştah kesici gibi çalışmıyor.
Ozempic içindeki semaglutid, vücutta doğal olarak bulunan GLP-1 hormonunu taklit eder ve birkaç farklı mekanizmayla kilo kaybına yardımcı olur:
1. İştahı azaltır
* Beyindeki açlık ve tokluk merkezlerini etkiler.
* Daha az yemekle doygunluk hissi oluşur.
* Sürekli atıştırma isteği azalabilir.
2. Mide boşalmasını yavaşlatır
* Yediğiniz yiyecekler midede daha uzun süre kalır.
* Tokluk hissi saatlerce sürebilir.
* Bu nedenle bazı kişilerde bulantı veya hazımsızlık görülebilir.
3. Yemekten alınan hazzı azaltabilir
* Bazı kullanıcılar özellikle tatlı, fast food veya yüksek kalorili yiyeceklere karşı isteklerinin belirgin şekilde düştüğünü bildiriyor.
* Bunun beyin ödül sistemi üzerindeki etkilerle ilişkili olduğu düşünülüyor.
4. Kan şekerini düzenler
* Özellikle tip 2 diyabetli kişilerde insülin salgısını destekler ve kan şekeri kontrolüne yardımcı olur.
* Daha dengeli kan şekeri, açlık dalgalanmalarını azaltabilir.
Önemli bir nokta: Ozempic yağları “eritmez” veya metabolizmayı mucizevi şekilde hızlandırmaz. Kilo kaybının temel nedeni, kişinin gün içinde farkında olmadan çok daha az kalori almasıdır. Ancak bunu yalnızca iradeyle değil, biyolojik olarak açlık hissini azaltarak sağlar.
@alaria iştah kesiyor. Çevremde ciddi zayıflayanlar var. Yeme alışkanlıkları da değişiyor tabi. Bırakınca kömüş gibi yersen tabi eskisi gibi olursun. Ama yeme alışkanlığını oturtursan problem yok.
bu ne ki?
Zayıflama iğnesi.
@onikidokuz iş buraya mı düştü?! ooo
@hamitozlu https://youtu.be/OoxDAmjiVR4 denge bilekliği takan ünlüler mi zayıflama iğnesi kullanan ünlüler mi
@hamitozlu Türkiye'de yeni yeni popüler olmaya başladı. Doktor kontrolü olmadan kafasına göre deniyor birsürü kişi...
Bende insülin direnci çok yüksek çıktıydı hemen işte iğne olabilir falan dendi de şimdilik glifor denen metformin içerikli bir ilaca başladık 15 günü geçti ama görünen bir değişiklik pek yok. Ha 5 6 kilo gitti ama deli gibi yürüyorum abur cubur ve şeker ekmeği kestim zaten. + bu ilaç feci mide hareketi devamlı garul gurul yetmedi ishal gibiyim, birde ağzımda geçmeyen sabahtan akşama kadar olan demir yalamışım gibi garip tad var. 😀 Ha dozu birde yavaş yavaş arttırdık bakalım bağırsaklar ve mide alışana kadar böyle. Kilo da artık yavaş yavaş giderse bakacağız.
Senelerdir ara ara glifor bende de kullanıyorum, kaç doktora ishal yapıyor dediysem yalan söylüyorsun yapmaz dediler.
Şekerim normalden 1 tık fazla çıktı diye uzun aradan sonra tekrar başladım, doktora gidip mümkünse şu iğnelere terfi ettiricem. Bana hiç yaramıyor bu glifor. ( Kilo bile aldırdı )
@twocenk Baya ishal yani ki doktor da bana yapar dedi normalmiş. Çok garip bakalım bir 60 tablet bitsin de artısını görmezsem devam etmem. İğneye de mecbur geçeriz çünkü kronik hastalıklarım artıyor. Tansiyon mesela 2 türlü ayrı ilaç içiyorum da gene sınırda arada yükseliyor. E belli kaçtane kardiyolog gördüyse rapor şu bu vs hepsi ortak bir şekilde obezite aşırı kilo diyor. Ki bendeki kilo öyle 10 15 20 kilo fazlalıkta değil baya 55 kilo fazlalık var.
https://x.com/TraderAT12/status/2061867205000650783?s=20 dün tamamını izledim, mantık basit. normalde tokluk hissini dopamin hissini sağlayan enzim vücutta hemen parçalanır ama buradaki aynı oynanmış enzim GLP1 yani, parçalanmıyor hemen 1 hafta boyunca vücutta takılıyor o yüzden haftalık dozlar uygulanıyor
Doğrudur ama yine de siz trader isimli birinden sağlık videosu izlemeyin bence
@agab bozuk saatte işte arada doğru gösterebiliyo :d
Kilo işini bu kadar etkili çözen başka bir yol yok. Sıkıntı olanı bilinçsiz kullanan doktordan destur almayan tayfa. Bu ilacın mutlaka dr. ve diyetisyen gözetiminde kullanılması lazım yoksa en iyi ihtimalle safra kesenizi elinize alırsınız.
Diyetisyen kontrolünde alınmalı. Yemek hazzını o kadar düşürüyor ki kullananlardan yemek gereksiz bir şeymiş zaten gibi şeyler dediklerini duyabilirsiniz. Yeme isteği olmaması vücudun gıda ihtiyacını yok etmiyor sonuçta.
Valla bu işler biraz irade ve niyet ile de alakalı. Bu kış sonu yıllar sonra 86 kiloyu gördüm. Yemeği azalttım, bazı günler tek öğün. Yürüyüş, bisiklet derken bir ay sonra bu sabah 81.5,'u gördüm. Ama hala bitmedi, 78'e kadar gideceğim.
Fiyat konusunda daha uygun olsa, aynı oranda kullanan kişi sayısıda artacak.
Pahalı sanırım. Bir ara bakmıştım