Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün sitesine bakın.
Bunu yapanın, denetleyeni, göreni tazminatsız işten kovup faiziyle maaşını istesen haktır.
#SivilHavacılıkGenelMudurlugu
#shgm

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün sitesine bakın.
Bunu yapanın, denetleyeni, göreni tazminatsız işten kovup faiziyle maaşını istesen haktır.
#SivilHavacılıkGenelMudurlugu
#shgm

Son bir saat içinde 171 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Devlet sitelerini incelemiştim büyük çoğunluğunda böyle hatalar var.
diplomasız cumhurbaşkanı olunan ülkede çok şey istiyorsun
Nedir mevzu?
Mobile göre tasarım yapılmamış.
girdim
"Bizim amcaoğlu yazılımcı ya o yapar."
Sonuç bir çok kamu kurumunun sitesi bu durumda.
İdamlık bir durum yok, dikey cihazı yataya döndürünce sorun kalmıyor zaten.
bende kalıyor.
@makineci hmm. Demek ki siz uyumsuz bir tarayıcı kullanıyorsunuz 😛 Bir ara tüm devlet siteleri Internet Explorer harici doğru çalışmazdı 🙁 FF kullanıyorum, bende yatayda sorun yok.
Bunu yapanı, denetleyeni tazminatsız kovduk diyelim, peki denetleyeni denetlemesi gerekeni ne yapacağız? Peki onun üstünde olup, onu denetlemesi gerekeni? Bunun sonu iyi bir yere gitmez 😂
@makineci Hiç bir kamu kurum ve kuruluşunda profesyonel insanlar barınmaz. En azından ben şimdiye kadar aksini görmedim. Sebebini ise tahmin edersiniz.