Samsung un bildirim ekranı berbat. Diğer androidler böyle mi bilmiyorum. Şu 4 buton eşşek kadar yer kaplıyor ve asıl ihtiyacım olana ulaşmamı zorlaştırıyor. Her bildirim ekranını açtığımda unskippable samsung reklamı izliyorum.

Samsung un bildirim ekranı berbat. Diğer androidler böyle mi bilmiyorum. Şu 4 buton eşşek kadar yer kaplıyor ve asıl ihtiyacım olana ulaşmamı zorlaştırıyor. Her bildirim ekranını açtığımda unskippable samsung reklamı izliyorum.

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kaldırılabiliyor bunlar.
Nasıl? root usb debug vs yapılabilir ama normal kullanımda kaldırılamaz.
Ben de bunları kaldıramadım ordan, yerleri değişiyo ama gitmiyolar..
Aynen öyle kaldırılamıyor zaten. Root yetkisiyle ya da internetin dibinde köşesinde bir usb debug yöntemiyle vs kaldırılabiliyorsa bilmiyorum, uğraşamam da zaten.
Hocam bildirim panelini "Birlikte" modunda kullanırsanız bunları hiç görmüyorsunuz.
Birlikte modunda zaten. OneUi 8. Keşke görmesem valla, hızlı erişimde bir şeye tıklamak için üç aşama yol gidiyorum ve hiç kullanmadığım şeyler ekranda sabit büyük simge
Galaxy Store'da Good Lock uygulamasını kurcalamak lazım. Özelliklerden biri bunu kaldırmayı destekliyor olabilir.
Büyük ihtimalle dediğiniz gibi yapılabiliyor ama benim kullanımıma çok ters. Samsung sccount aç, galaxy store u aktifleştir, uygulamayı indir, ona modül indir, ayarla... ve garanti değil. Daha sakin bir android ya da iphone alsam daha pratik olur, sabredip telefon değiştireyim.
Benim bildirim ekranı tertemiz. 😀 Ama diğer ekran kötü evet. Yeni güncellemeyle değişecek diyorlar.
İyi ki varsınız valla 😀 Sorun ayrı yoruyor, açıklamak ayrı.
@teknosevir Övdünüz mü sövdünüz mü anlamadım ama siz de iyi ki varsınız. 😁
@nakah övdüm yahu ne sövmesi 😀
one ui 8.5 ile kaldırabiliyorsunuz. gelir gelmez kaldırdım ben de bunları.
Güncelleme de korkutuyor, son 2 güncellemede system ui yanıt vermiyor hatası oluyordu, sakin bir günde gücümü toplayıp güncelleyim, teşekkürler