Samsung un bildirim ekranı berbat. Diğer androidler böyle mi bilmiyorum. Şu 4 buton eşşek kadar yer kaplıyor ve asıl ihtiyacım olana ulaşmamı zorlaştırıyor. Her bildirim ekranını açtığımda unskippable samsung reklamı izliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap