Deodorantlar o kadar dandikleşti ki o hamam gibi olan otobüslerde artık bir işe yaramıyor. Deodorant da sürsen sürekli terliyorsan kokuyorsun mecburen. Sabah kokmazsan akşam kokuyorsun.
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yediklerimize dikkat etmemiz ve bol bol su tüketmemiz gerekli...
Aynen öyle hocam. Çemenli pastırma yiyen birisinin güzel kokma ihtimali sıfır 😂😂😂
Bunların etkisi %1.
@theo hocam ben sucuk yediğimde terleyince resmen sucuk kokuyorum 😀
48 ya da 72 saatlik nivea roll-on güzel iş yapıyor
antiperspirant olmadıktan sonra işe yaramıyor gibi.
Ek olarak ağızları leş gibi kokuyor.Sabah metrobüs ile 10 dk yolculuk yaptım biri adres sordu yemin ederim midem kalktı
Tek çare stick. Rexona iyi bu konuda. Old Spice denedim yakınlarda Rexona kadar randıman alamadım.
Bu Twitter karakterleri yılda bir kere bu tweet'i atmak zorundalar anladığım kadarıyla.
Toplu taşımada koku bitmez ter, alkol, sigara, arada ki mesafeye göre nefes kokusu v.s. özellikle büyük şehirlerde yaşayanların bunlara alışması lazım.