Ahmak Samsung pcdeki DEX uygulamasını kaldırmış. İnsan neden böyle müthiş bir özelliği kaldırır anlamak mümkün değil.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ios bu kadar saçma sapan bir işletim sistemi olmasa, Samsung da bu kadar kötü olmayabilirdi. Var olan özelliğin kaldırılması, Samsung Notes'a bilgisayardan ulaşılamaması gibi garabetler var. Ama ios o kadar kısıtlı ki, yine de Samsung bu kadar tutuluyor.
Yani zaten çalışan uygulamayı çalışabilir tutmak için ne kadar para harcanır ki? Anlamak zor. Haklısınız eğer ios Android gibi biraz esnek olsaydı bunların işi çok zordu
#enshittification
Çünkü Android 16 ile gelen Desktop mode DEX'in üzerine inşa edildi, Samsung ve Google birlikte geliştirdiler, Windows Phone Link ile uyumlu çalışıyor, aynı işi yapan birden fazla ayrı uygulamanın sürekli olarak geliştirilmesinin ve güncel tutulmasının anlamı yok.
Bu çok daha önceden kaldırıldı hocam. Bir de yeni dex modu hakkında pek güzel konuşmuyorlar ama denemedim.
@root61 Android 16 çıktığı zaman kaldırıldı Temmuz'da
O işin anlamı rekabet olduğunda var, rekabet yokken anlamı yok elbette.
Phone Link sanki tam olarak aynı işi yapmıyor hocam? Desktop mode linkte var mı ki?
Yapay zeka çağında uygulama kaldırmak, sistemden özellik kaldırmak über saçma. Maaliyeti ne olabilir ya? Gerçi bunlar pil yüzdesi şarj limiti ayarlamayı yazılımla kaldırmış adamlar, her şey beklenir.
Kalkması için Google para vermiş görünüyor 😀
Samsung SMS uygulamasını (messages) kullanıyorum, süperzeka Samsung, Google SMS uygulaması lehine kendi uygulamasını sonlandırıyor (haberi çıktı son durumu bilmiyorum). Sanki ben istesem Google SMS kullanamam!?! Halbuki Google'dan Samsung'a geçtim, kaçtım. Artık bir yerlerden basit bir SMS uygulaması bulup kullanacağım Samsung'unki çalışmayı bırakırsa.
Yıllarca Google'ın her uygulamasının benzerini yapıp zorla kurdu telefonlara, kafa karıştırdı, şimdi tam 'ulen bu Samsung'unkiler belki daha iyi, daha doğru' derken sahadan ayrılıyor yavaş yavaş.
Kendi evinde yazılım işi yapan adam belki bir haftada sms uygulaması geliştirir ama koskoca firmalar üç kuruşun peşinde
Dişe dokunur Rakipler gidince Samsung kendisini saldıkça saldı. Bozdukları yada kaldırdıkları pek çok yenilikten sadece bir tanesi bu.
Evet Sony, Lg vs