Kullanmadigim , ama cok guzel bir mouse'um vardi. Bugun kullanayim dedim ama uzeri yapis yapis olmus. Hani olur ya kendi yumusak plastigi eline stick olur. Bundan kurtulmak icin herhangi bir yontem var midir?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Varsa ben de öğrenmek isterim
Izopropil Alkol yüzde yüz olmasa da işe yarıyor
F710 ve illumination klavyeyi böyle temizledim.
Plastiğin "terlemesi" meselesiyse, çaresi yok diye biliyorum.
Yorumlara bakın
https://youtu.be/r3OCA3ZjMdI
Ben böyle bir olayı gazyağı ile çözmüştüm. Ama fena kokuyor. Gerçi bazısı seviyor o kokuyu.
Arkadaslar meger benim elim yapis yapismis, elimi yikayinca gecti. mouse temizmis. :)))
Saka bi yana Izopropil Alkol'u denedim. Bastira bastira her yeri 2-3 dakika boyunca sildim. Biraz ise yaradi, eskisinden daha iyi oldu ama 100% olmadi. Uyarayim, mouse'un bazi yerleri az bir sey beyazladi, boya rengi acildi. Ama benim umurumda degil. Ama arkadas ne kir cikti uzerinden, bence ara sira mouse'unuzu bu alkolle silin. Anlasilan, zamanla elinizin teri yuzunden cok kirleniyor. ...
Aseton kullanmıştım, %90-95 oranında düzelmişti.
Ben boya sökücü denemiştim, mouse tamamen erimişti 😄 Siz denemeyin diye söylüyorum.
O plastiği tamamen eritip söküp alarak çözüyorlar genelde
etiket sökücü spreyler işe yarayabilir.
Islak mendille F710'da işe yarar getirmiştim.