Ya bi odun yok mu? Şu mikrozortu kovalayayım. 2 aydır güncellemeler ertelemede. Bir 2 ay kadar daha erteledim.
Bu ne rezilliktir ya. Offffff.

BeğenFavori PaylaşYorum yap