Ya bi odun yok mu? Şu mikrozortu kovalayayım. 2 aydır güncellemeler ertelemede. Bir 2 ay kadar daha erteledim.
Bu ne rezilliktir ya. Offffff.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yenilmezlerin sözcüsü olarak şunu söyleyebilrim ki, ben de hiçbir sıkıntı olmadı 😀 😀
+1
@gurkan-atilgan @s1234 bende geçen ay sonu 81li olan güncellemede de sorun yoktu. Sistemden Easeus to do bacupu sildim. 2026 sürümünü yükledim. Sistem bozuldu.
Direkt hdd yok dedi. Ama vardı. Sistemin boot sistemini bozmuştu. Bunda da restart döngüsü oluyormuş.
Bende de 😀
Bunun önüne geçemez gibi geliyor windows kullanan bir sürü cihaz donanım var bendede bi sorun yok bu arada
#çarelinux
Ofisteki bilgisayarı sürekli güncel tutuyorum bir denk gelemedik ☠️
son 1 senedir linux deniyorum. windows 11in gözünü seveyim 😀
+1
Zorla mı kullandırıyorlar
Kimsenin popisine herkez karışamaz yağğnııı 🙂