3. dünya savaşı falan çıkar, yine Windows'un düzeldiğini göremeyiz.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
windows 7 classic fln mı yapsalar
Tırampın söylediğ yalanlar gibi yüksekten sallıyor bunlarda. Nasıl olsa kanıtlanamayacak şeyler. Amerikalılarda güven kalmadı şaka maka çinliler daha güvenilir hissettiriyor artık.
tiny11 var zaten 😁
Ocak 2024'ten günümüze Windows pazar payı %73'ten %66'ya düşmüş. %10 kayıp azımsanmayacak ve düşme eğiliminde bir fark. Alarm zilleri bundan...
https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/worldwide/#monthly-202401-202602
Bu istatistik biraz uydurmaya benziyor. Daha doğrusu bir değeri yok. %16 unknown var. %16 ne? Unknown ne? Ekim ayında OSX'te mümkün olamayacak bir sıçrama ve geri düşüş var. Ciddi bir istatistik olmadığı ortada. Kaynak olarak da FAQ sayfasından anladığım kadarıyla internet sitelerine giriş yapan cihaz bilgilerini alıp istatistik çıkartıyorlarmış. Anlaşılan o ki bir sebepten sitelere girilen bazı cihazlar cihaz bilgisini vermemeye başlamış. Artık çerez engelleyici eklentiler midir, telemetri engelleyici eklentiler midir, vpn midir nedir bunun nedeni bilmiyorum. %16 unknown olan ortamdan bir anlam çıkartılamaz ama onu biliyorum.
yükselen unknown ne ki
@protego Bilinmeyen her zaman korkutucudur 😀
@bitlikarinca web tarayıcıları reklam önleme, tracking önleme eklentileri sebebiyle artık gizli takıldığı için bu oran bu kadar yüksekmiş. Çoğunluğu Windows bir kısmı da MacOS ve Linux.
@protego teşekkürler. İstatistiği gecenin 4 ünde paylaşırken onu fark etmemişim. 😀
Ama hiç olmadığı kadar Windows şikayetleri var ve kullanıcıların özellikle Windows 10'ta takılması Microsoft'u panikletmiş belli ki. Bir de kurumsal şirketler tabi ki...
linux da düşmüş unkown yükselmiş neyse artık 🙂
bu konuda asparagas yaparsam: bence linux kullanıp win11 görselli ile test yapıp çok hızlıyız diyebilir MS
Alışkanlıktan Windows tuşuna basar açacağım programı yazmaya başlarım. Opera'yı açmaya çalışıyorum, OP Finlandiya merkezli banka diye arama sonucu çıkarıyor...