#Neyse biraz gülelim 😀 #8KM öteye Wi-Fi yayacakmış. Git ilkokula tekrar yazıl baştan başla yazacaktım vazgeçtim 😀 Biraz bakındım mesut ile teknoloji yorumluyormuş bu arkadaş...
https://x.com/batubozkan/status/2032097920254624059?s=20

BeğenFavori PaylaşYorum yap