Dostlar diyelim ki bir trafik kazası geçirdiniz. Yaralandınız ve ambulans ile hastaneye kaldırıldınız. Aman diyeyim bir yakınınızı arayıp olay yerine gelmesini söyleyin. Eğer olay yerinde kimse yoksa kazadan sonra gelen trafik ekipleri, olay anını gösteren kamera vs olmadığından size çarpan kişiye kusur bulmuyor ve o şekilde tutanak tutuyor. Dolayısıyla kimse kusurlu olmadığından serviste karşı tarafın sigortası bu durumu kullanıp onarıma red veriyor. Benim araç kameramın görüntülerini sunduğum ve bana çarpan taraf kusurunu kabul etmesine rağmen önce tutulan tutanağa dava açmam gerekecek. Sonra servis işlemleri tekrar edecek.

Demem o ki kaza esnasında muhakkak birini arayıp kaza sonrası gelen ekiplere bilgisini versin. Yoksa kafalarına göre tutanak tutup çekip gidiyorlar. Sigorta şirketi de benim müşterim kusurlu değil diyerek ortada kalıyorsunuz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap