oh be bu saçma win11'i kaldırdım yok güncellemeyle pc bozulacak diye tedirgin ol, yok efendim hacker sızıntıları, yok efendim saçma sapan takılmalar, hatalar. Ben win10 ile mutluyum arkadaş.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
LTSC'de böyle dertler yok, çiçek gibi performanslı ve 10'dan daha güncel.
Nereden indiriyoruz bunu? Microsoft sağlıyor mu key olmadan yoksa güvenilir siteler var mı? İçine bir şey gömmesinler.
@runforrest massgrave'den indirdim, daha öncesinde activator'unu kullanmıştım, başıma bir şey gelmemişti. IoT versiyonunu oku, sorumluluk sende olacak şekilde aklına yatarsa bak: https://massgrave.dev/windows_ltsc_links#differences-between-iot-and-non-iot-windows-enterprise-ltsc
ya da bildiğin güvenilir yerden indir, key burada 🙂
enterprise buradan indirilebiliyor galiba, dene bakalım: https://info.microsoft.com/ww-landing-windows-11-enterprise.html
En.guzeli zamaninda windows xp idi.
Edit: vista kiymeti bilinmeyen isletim sistemlerinden biridir.
XP ve 7, Windows dağının iki zirvesi oldu...
iot ltsc kurun 2032ye kadar güvenlik güncellemesi alacak deniyor.
Mis