Muayene istasyonu olayları çok gündemde şu sıralar
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Düğmeye basılmış demek ki. 😀 Değişecekti hani bu başka firma almıştı falan noldu?
İhale bitti, seneye mi ne değişmesi gerek.
İşte seneye değişecek ya artık ağırlığımızı koymanın zamanı geldi demişlerdir😀
Zonguldak'ta yaşıyorum, burada kurdukları tezgah iyice ayyuka çıkmıştı, ticarilerden gözlerine kestirdiklerini bırakıp daha kötü araçları parayla geçirdikleri bayağı duyulmuştu. Geç bile kalınmış.
Yıllardır dönüyordu bu tezgah. 10 yıl önce babam demişti. 2017 den beri bartına gidiyorum ben.
Noold Alman disiplini?
@afsintekin CNN Türk ne kadar CNN ise TÜV Türk de o kadar Alman 😀
#başkanolursam tuv Türkleri iptal edip her yeterli servis bu işi yapabilecek ve fiyatlar daha uygun olacak
O zaman daha kötü olur her şey. Saatli bomba gibi arabaları rüşvetle geçirirler muayeneden.
@deepl @mannequinn çözüm önerisi nedir? UK de böyle gayet mantıklı geliyor bana
@hamitozlu Keşke Türkiye'de yaşayan insanlar UK'de yaşayanlar gibi olsaydı da her şeyi UK'de yapılan gibi yapabilseydik. Türkiye'de denetçilerin, müfettişlerin kendisi rüşvetçiyken denetleme işi özel sektöre verilirse vay halimize.
Ülkedeki iş kalitesi ve güven o kadar yerlerdeki kimse iyi bir çıkacağına inanmıyor. :/
Tek yaptıkları yalandan bakıp gereksiz kusurlardan aracı bırakıp bi dünya para almak. Kartla ödemede komisyon almak. Ölmüş bitmiş arabanın sinyali çalışıyo diye muayneden geçirip herşeyi sağlam koltuk minderi yırtık aracı bırakmak...
bayadır var bu mevzu. bizim burada muayene sırası 2-3 haftada geliyor. eskiden 1000 lira gibi bir şey verdiğin zaman aynı güne veya ertesi güne randevu ayarlıyorlardı. sonraları duydum ki tarifesi belirsiz olmakla birlikte muayeneden geçirmeye de başlamışlar. bitmez bizim ülkede bu tip işler. civciv çetesi, lavaş çetesi...
Bunca far nasıl geçiyor mesela? 500 m ötede olmasına rağmen farı ile trafik çıkış pano takını aydınlatan araçlar var, düşünsenize...
Bu arada, hayırlısı olsun; umarım çok daha iyisine kavuşursunuz.
Haraç tezgahı