Uzun uğraşlar sonucu masa ve sistem hazır.
#Masaüstü
Not = Raftaki güzellik 1/18 1961 Cadillac Coupe DeVille



Uzun uğraşlar sonucu masa ve sistem hazır.
#Masaüstü
Not = Raftaki güzellik 1/18 1961 Cadillac Coupe DeVille



Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok iyi olmuş hocam güle güle kullanın. Ben bu masada yemek yiyemem 😅
Masa daha çok ilgimi çekti şu an markası modeli nedir 😀
Şekli netten ilham alarak kendim çizip yaptırdım hocam alttaki kesonu da IKEA dan aldım
@gfbilaloztrk_68 Yaptırdığın yerin telefonu alayım 😀
Güzelmiş güle güle kullan.İşçilik iyi görünüyor.
@hegemen Teşekkürler. Abime yaptırdım hocam. Konya'dan Ankara'ya geldi masa. İsterseniz verebilirim telefonu 😁
@gfbilaloztrk_68 Konyadan izmire maliyeti çok tutar 😛
Monitörü masanın altındaki ayaklarını sokacağın boşluğa göre ortala. Bu şekilde sağ tarafa kaymış gibi görünüyor.
Solu özellikle boş bıraktım hocam. Farklı amaçlarla da kullanabilmek için lehim vs.
Alt kısımdaki o uzun şey nedir? Çoklu priz sandım başta da üstte varmış zaten bi tane, bu başka bir şey galiba.
Saundbar hocam
ekranın altındaki ışıklı şey ne ?
HP nin bi hoparlörü. Sağ sol ayrılabiliyo
Hocam şu arabanın modelini biliyor musunuz? Eski arabalardan söz açılmışken sorayım dedim🙂.
1956 Chevrolet Bel-Air
https://tr.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Bel_Air#/media/Dosya:'56_Chevrolet_Bel_Air_Coupe_(Les_chauds_vendredis_'10).jpg
@bobafett Ooo teşekkürler. Ama güzel bir oyuncağını da bulamadım😢. 7,5 cm oyuncağa 700 küsür istiyorlar😢.
HO
Hayırlı olsun.
IKEA'nın masa seti mi?
Yok hocam. Sadece keson IKEA'dan
@gfbilaloztrk_68 Güle güle kullanınız.