Güncelleme: Aldım.
Keychron K5 Max özelinde Keychron marka klavyeler Windows + macOS Bluetooth kullanımında nasıldır?

Güncelleme: Aldım.
Keychron K5 Max özelinde Keychron marka klavyeler Windows + macOS Bluetooth kullanımında nasıldır?

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu kadar para veriyorsunuz ama tuşları ışık geçirmiyor 😢.
Işığı umrumda değil açıkçası. Kapalı kalacak.
bu fiyat nedir harbi ram mi işlemci mi? ömrü de bunların yarısı kadar olmayacaktır.
Harflerinden ışık geçirmesinden bahsettin bu arada, değil mi?
@ozgurg Aynen hocam. Hb'de atılan yorumlardaki fotoğrafta harfler sanki ışık geçirmiyordu ama şimdi videolarına baktım ki geçiriyormuş ya😀. Hayırlı olsun.
@alptekinck Özel ihtiyaçlar özel fiyatlar🙂. Normal kırmızı switch klavyeler bunun belki de 3'te 1 den az fiyatlıdır. Ama işte hem tam boy klavye hem ince mekanik olunca fiyat artıyor. Keychron'un zaten pahalı klavyeleri. Hepsi birleşince beyle🙂.
@root61 Teşekkürler.
Bende bunlara ve bunun HE olan manyetik olanlara çok bakmıştım sonra riske girmeyeyim diyip gidip SteelSeries Apex Pro Gen3 almıştım. Webten ayarlanması, hot swap vs çok güzel bir klavye gibi görünüyor hala merak ediyorum
https://www.keychron.com/collections/keychron-he-keyboards
Klavyenin bozulup tamir için yedek parça arayıp bulamamaktan çok sıkıldım. Bu marka kendisi ve çok fazla yan sanayi olarak yedek parça sağlıyor. İstersek yazılımını bile değiştirebiliyoruz.
@ozgurg Yedek parçaları nereden alabiliyoruz?
@robin https://www.keychron.com/
Türkiye'den alabilirsen tabii. Çin sitelerinde de vardır.
@ozgurg kendi sitesinde gördüm de buraya gelmez sandım o yüzden sordum
Hayırlı olsun. Sağ üstteki PlayStation simgeleri ne işe yarıyor? Bilginiz var mı?
Teşekkürler. Yazılımdan istediğin işlevi atıyorsun. Özel bir anlamı yok. Hesap makinesi gibi işlev anlatan bir simge koymamak için bu şekilde yapmışlardır diye tahmin ediyorum.
@ozgurg PS'de işlevsel tuşlar mı diye merak ettim ama düşününce yine de konforlu olmazmış.
hayrlı olsun, kullan biraz sonra deneyimini soracam ben bunlardan almayıp logi mx aldıydım
Teşekkürler.
Mechanical mı?
@ozgurg rica ederim, hayır logi de türkçe klavye yok diye Cooler Master CK721 aldıydım
@alinux Logitech nerede? 😀 "logi mx aldıydım"
@ozgurg sen mekanik diyince sonradan aklıma geldi, normal mx'i aldıktan sonra mekanik alayım dedim sonra cooler master'ı aldıydım 😀
Ho hardeş.
Teşekkürler.
hayırlı olsun
Teşekkürler.