Daha önce hiç kulak üstü kulaklık kullanmamıştım. Özenip alıyım dedim. 10 dakika dayanabildim, kulağı bayağı ısıtıyor. Ayrıca ağır da geldi. Böyle varlığını hissettiren şeyleri kullanmayı da hiç sevmem. İyi ki amazondan almışım, iade edeceğim. (Model: Anker space one)

BeğenFavori PaylaşYorum yap